prosoloist
jep
Ik merk dat er een paar zwarte schapen in de synth wereld zijn. Iedereen natuurlijk zijn eigen lieveling, licht er maar aan waar voor je het gebruikt. Ik ben wel benieuwd naar wat jullie schatje nou zo bijzonder maakt voor je!
ik heb bv een Yamaha pss580, en die zag ik ergens beschreven worden als kut ding
mijn betoog:
Beledig de pss580 niet.. Ik ben zo dol op dit dingetje!!
Hij is klein, kan op batterijen, Kan opnemen (5 sporen melodie, 5 sporen akkoorden) drums opnemen.. en alles tegelijkafspelen.. heeft 4 octaven, je kan geluidjes maken en opslaan, Leuke orgeltjes, en grappige andere geluidjes, je hebt effecten (sustain, viberato, portamento, reverb, duet enz), de toetsjes zijn groot genoeg enz enz enz
Dit is het vetste workstation ooit!! vooral omdat het zo fucking retro klinkt..
Oh ik vergeet ook nog de gameport en pedaal ingang!!!!!!!!!!
...
Dus zijn er mensen die een afgezeken instrument toch de eer willen geven die ze verdienen (dx7, tyros/tyros 2 enz)
Doe dat hier!!!
ik heb bv een Yamaha pss580, en die zag ik ergens beschreven worden als kut ding
mijn betoog:
Beledig de pss580 niet.. Ik ben zo dol op dit dingetje!!
Hij is klein, kan op batterijen, Kan opnemen (5 sporen melodie, 5 sporen akkoorden) drums opnemen.. en alles tegelijkafspelen.. heeft 4 octaven, je kan geluidjes maken en opslaan, Leuke orgeltjes, en grappige andere geluidjes, je hebt effecten (sustain, viberato, portamento, reverb, duet enz), de toetsjes zijn groot genoeg enz enz enz
Dit is het vetste workstation ooit!! vooral omdat het zo fucking retro klinkt..
Oh ik vergeet ook nog de gameport en pedaal ingang!!!!!!!!!!
...
Dus zijn er mensen die een afgezeken instrument toch de eer willen geven die ze verdienen (dx7, tyros/tyros 2 enz)
Doe dat hier!!!