Behringer pedaaltjes. welke zijn ok en welke niet.

Behringer bashing is zoooo 2004.

Maar toch blijft t leuk :P

Nah Behringer is best ok, zolang je maar in je achterhoofd houdt dat je krijgt waar je voor betaald..
anders zul je vaak van een koude kermis thuis komen (niet dat ze nou Behringer verkopen op de kermis, al zou het in de grijpbakken voor een euro niet mistaan)

sorry fuse, kon t niet laten..

Laatst gewijzigd:
bas equalizer klinkt goed (de fadertjes schuiven niet meer zo goed nadat er bloem over gevlogen is, ander verhaal)

tremolo ook! kan iets dieper dan die van boss.

spectrum was leuk voor 1 dag, nogal typische klank (ken de originele ook niet) en toen ik binnen keek brak er een instelpotmeter...

slow motion is idd te snelle attack en moeilijk in te stellen.

Behringer bashing is zoooo 2004.
onze 'acrobatische vrind' heeft goed opgelet en komt alles nog ff lekker feedbacken daaromtrent zoals reeds aangegeven elders:

ik kijk al heel wat jaartjes mee hier (vooral tijdens schooltijd :P)

Bashing en Adriaan... Bashing en Adriaan... dat zijn de beste vrinden...

Ik krijg steeds meer waardering voor mijn behringer up100 ultra phase shifter.
Voor weinig op de kop getikt.
Behuizing is slecht, maar binnenkort word deze toch in een gegoten metalen behuizing gemonteerd.

Wat ik het grote voordeel van deze phaser vind is het ontbreken van schakel bijgeluiden.
En er is geen volume verschil tussen droog en effect signaal.
En het effect is gewoon subtiel in plaats van diep.

Binnenkort maar eens een mp3'tje daarvan hier plaatsen.
Mischien een tip voor de liefhebbers en bashers 8)

Als je een beetje respect heb voor de rest van de fabriekanten laat je behringer links liggen.

Als je een beetje respect heb voor de rest van de fabriekanten EN JEZELF laat je behringer links liggen

Ja dat is inderdaad ook zoiets, het is echt supervuil wat ze doen, echt evil coorporate...niet dat de bedrijven waarvan ze de producten klakeloos kopieeren niet evil coorporate zijn enzo dat maakt ook niks uit verder...maar het is gewoon niet ok dat ze die Electro Harmonix pedalen gewoon zo na maken

Vroeger of later denk ik wel dat dit Behringer de kop gaat kosten ook al hebben ze zich gedekt met super-advocaten enzo...

Als dit topic toch compleet ontspoort zonder dat het een moderator de reet kan roesten, kan ik er nog wel een schepje bovenop doen.

Personen die zo walgen en zo gefrustreerd zijn door een merk als Behringer, rijden die doorgaans ook in een Mercedes? Zweren die bij gloeilampen van Philips? Kopen die alleen Chiquita bananen? Drinken die alleen Pickwick thee? Gebruiken die alleen Durex condooms (alleen tijdens het rukken waarschijnlijk)? Drinken die alleen Cola van Coca Cola? Walgen die personen van huismerkbroodbeleg? Krijgen die kriebels bij het zien van een Lidl? Etc... etc...

:frons:

tuurlijk
als je cola drinkt neem je toch de echte
al die andere is bagger
alhoewel, river cola de laatste tijd wel ok is

@Kraan
overigens wel een behoorlijk gefrustreerde toon in uw bericht..

@Kraan
en hij niet alleen; dit is de zoveelste draad die door beri-bash hooligans om zeep wordt geholpen. Wat mij betreft mogen de mods deze hele pagina verwijderen behalve de bijdragen van 2206 en hilltree :smeris:

@Kraan

Yep, het irriteert me ook. Niet het bashen inhoudelijk, maar wel dat sommige topics om het minste of het geringste weggeflikkerd worden terwijl er hier al twee pagina's alleen maar irrelevant geluld (en achterna-geluld) wordt.

Het inhoudelijke bashen frustreert me niet. Het verbaast me wel. Maar omdat het geouwehoer enorm de bashers typeert, kan ik er wel weer om lachen.

Laatst gewijzigd:
Ja, Kraan heeft natuurlijk wel gelijk..

Er zijn 2 soorten bashers denk ik.

1) De afgestompte dichtgeslibte uitgerangeerde 'producer' die met een ego groter dan de complete afzetmarkt van behringer zijn kans schoon ziet om alles af te zeiken wat niet precies in zijn smalle straatje past.

2) de meeloper, die waarschijnlijk het verschil niet eens hoort tussen een behringer phaser en een dure van TC Electronic, maar "gehoord" heeft dat behringer niet cool is en om maar bij de 'grote' jongens in het gevlei te komen het hardste behringer de grond in trapt

Dus de vraag is.. tot welke categorie behoor jij? :D

Sommigen gaan zo makkelijk over de zeik. Heerlijk.

Als je er de humor van in ziet wel. Maar dat is voor sommigen een nogal behoorlijke uitdaging. ;)

Heel veel van die merk spullen komen uit dezelfde fabriek. Ander stickertje. Andere knoppies.
En niet voor niets zie je zoveel van die aziatische merken die de oem spullen die zij maken onder eigen naam ook op de markt proberen te brengen.

En ja zelfs nog een goedkopere kopie van Behringer komt er ook nog wel eens voorbij. :D

Personen die zo walgen en zo gefrustreerd zijn door een merk als Behringer, rijden die doorgaans ook in een Mercedes? Zweren die bij gloeilampen van Philips? Kopen die alleen Chiquita bananen? Drinken die alleen Pickwick thee? Gebruiken die alleen Durex condooms (alleen tijdens het rukken waarschijnlijk)? Drinken die alleen Cola van Coca Cola? Walgen die personen van huismerkbroodbeleg? Krijgen die kriebels bij het zien van een Lidl? Etc... etc...

Jaa ik ga niet met een ALDI tas op straat lopen dan denken mensen dat je arm bent en in de uitkering zit

Ik heb de reverb en multi effector gehad en na een paar dagen weer teruggebracht, ik vond ze te metalig klinken.
Puur persoonlijke smaak, geen technische mankementen ofzo.

Back