Maak een stukje hiphop

Ja he?
De vuvuzela's komen me de strot uit man ;-)

En nog een stukje huisvlijt

Attachments

• Hit the rhodes.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 98
HIj begon leuk.. maar toen kwam opeens dat solo geluidje.. hahhaha... sorry die vink nou nix... beetje portamento meegeven ofzo?...voor de rest wel relaxed zo in de vroege morgen.... (oh ja en weer te hard... gheghe..);)8o) bedoel het solotje...

Hehe ik schrik me zelf nu ook een ongeluk nu ik hem weer terughoor een dag later ;)
Denk dat ik nog eens een versie maak gewoon met Fender Rhodes o.i.d.

Poging #2 :engel:

Attachments

• Hit the rhodes.mp3
    3 MB · Bekeken: 113
Tof man onweer hier gister dike BOEM bam bats enzo....

Klinkt goed! Nogal een fan van wah-wah 'chase scene' gitaartjes volgens mij? 8)

Alhoewel ik die beat een irritante sample vind (en dus het in mijn ogen een irritante beat maakt) hebben wilt dat niet zeggen dat ik niet positief in het leven sta :D

Gelukkig maar ;)

Sample is hiervan [ame="http://www.amazon.com/gp/product/B00187S628/ref=dm_dp_trk1?ie=UTF8&qid=1279107303&sr=8-1"]Amazon.com: The Degas Suite (Original Movie Score) (Album… en die CD is overigens prachtig.

Zo, maar eens een van mijn eerder geschreven nummers voorzien van wat instrumentatie. Toch een stuk meer werk dan mijn gebruikelijke 4 maten loop... En ja, d'r valt nog veel te verbeteren, bijvoorbeeld: alles is zo'n beetje met de hand ingespeeld en niet altijd even goed, de Wurlitzer en Rhodes geluidjes zitten elkaar wat in de weg, ...

maar ik ga eens slapen nu 8~

Oh ja, en misschien niet echt on-topic meer ;)

Attachments

• Panna Montata.mp3
    2,6 MB · Bekeken: 107
hallelujah Code - die van 11 juli is haaaaard.. zet er een capabele rappert onder met zo'n rollende flow + humor en hij is bijnaa af. Wat een sound! :W

Back