Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nah, ik heb een hele tijd met MC's uit R'dam en omstreken gewerkt

dit zou echt onder oldskool vallen.. maar ik vond het wel leuk om te doen.. beetje doelloze maandag geweest..
![]()
Nog twee tracks van Draztik Measurez ge-upload. Deze groep bestond destijds uit Mystic Xperienz, R.O.C., D-Son, Eject, Flame en DJ Code Red.

Thanks...

Veel dope Engelstalige artiesten uit R'dam en omstreken. Regelmatig Hip Hop party's met live optredens. Wekelijks reperteren in een oefenruimte waar je het volume lekker kon opendraaien. Af en toe wat tracks opnemen bij Wow Pow Studio. Zelden een gebrek aan inspiratie. 

Nou echt oldscool? Ik zou dit nu ook prima te pruimen vinden.
Old School trackjes maken uit verveling is best leuk.![]()
Jammer dat ik geen geschikte Grand Puba acapella kon vinden, want in m'n gedachten hoor ik telkens zijn stem als ik deze beat afspeel.

(ja ok machine gun funk maar dan)
Het klinkt echt een beetje als die ouwe Meters platen, minimaal, maar wel alles op z'n plek...Het gitaartje komt van een sample CD'tje dat destijds bij m'n Roland MS-1 zat. Wel even gechopt natuurlijk. De drums heb ik zelf geprogrammeerd. Het baslijntje heb ik met de ComboSister gespeeld.