Maak een stukje hiphop

Ik was aan het proberen wat ik kon.. tekst slaat niet echt ergens op gewoon wat erin me opkwam een paar zinnen opgeschreven om te gebruiken.. :P

Mix kan ook wel beter maar dit was meer een demo/test wat ik kon en hoe dat klonk als ik het opnam.

:okdan:

Attachments

• Rapping.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 99
Soms (nou ja,soms... :erm:) verlang ik terug naar de tijd dat producers als The Beatnuts dit soort beats maakten.

Attachments

• WSIS.mp3
    744,4 KB · Bekeken: 94
Soms (nou ja,soms... :erm:) verlang ik terug naar de tijd dat producers als The Beatnuts dit soort beats maakten.

Klinkt wel chill man! ken hem verder niet!

Maar het viel me op dat niemand reageerde op mijn stukje. Ik had er vandaag nog even mee zitten pielen. Wat dingen recht getrokken en iets beter gemixt.

Hoop toch op reacties. Het is en blijft wat demo opnames om te oefenen hoe opnemen nou precies werkt. :geslaagd:

Attachments

• Traxx_Demotje.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 95
Klinkt wel chill man! ken hem verder niet!

Nog nooit van The Beatnuts gehoord? Dat waren echt grootheden begin jaren '90. :halleluja

Maar het viel me op dat niemand reageerde op mijn stukje. Ik had er vandaag nog even mee zitten pielen. Wat dingen recht getrokken en iets beter gemixt.

Hoop toch op reacties. Het is en blijft wat demo opnames om te oefenen hoe opnemen nou precies werkt. :geslaagd:

Ik zal eerlijk zijn, ik heb echt moeite om het gerap aan te horen. :frons: Beter even wat langer daarop concentreren en met wat zinnigs komen.

De beat is niet helemaal m'n stijl, maar na een paar keer draaien begin ik toch mee te bewegen, dus zie dat maar als een goed teken. :D

Ik zal eerlijk zijn, ik heb echt moeite om het gerap aan te horen. :frons: Beter even wat langer daarop concentreren en met wat zinnigs komen.

Nee dat van die tekst begrijp ik ook. En heb ik ook gezegt voordat ik het geplaatst heb. Ging meer om de toon en sound. En neem eigenlijk nooit op en rap ook nooit. Maar ben aan het experimenteren. Toch bedankt voor het luisteren.

Ik vind de beat vet, de rap vet maar het past totaal niet bij elkaar imo :) Mischien wat samples weghalen op het moment dat de rap komt?

En hoe kom je iedere keer aan die accapela's man =(

Ik kwam net een oude productie uit 2001 van me tegen op YouTube:

De MC's zijn Chill en Eject.

Oh dude man ik dacht dat jij aan het mc-en was.. :frons:

Ik heb een tijdje eigen demo's opgenomen (zo'n 12 jaar geleden), maar er waren meerdere goede redenen om hier niet mee verder te gaan. De grootste reden was gebrek aan talent. :D

Ik heb een tijdje eigen demo's opgenomen (zo'n 12 jaar geleden), maar er waren meerdere goede redenen om hier niet mee verder te gaan. De grootste reden was gebrek aan talent. :D

Dus na al die tijd nog niks bereikt te hebben, dan gaan we maar mensen afzeiken op n forum die iets uitproberen? :frons:

man.. thanks.. :okdan:

Ach ja hij weet iig dat hij niet kan rappen :eureka:

Ik wil ook best liegen en zeggen dat ik het allemaal geweldig vind. Wat jij wilt! :P

Dus na al die tijd nog niks bereikt te hebben, dan gaan we maar mensen afzeiken op n forum die iets uitproberen? :frons:

man.. thanks.. :okdan:

Gezien de tracks die Lotuz in het verleden gemaakt heeft kan je best stellen dattie wat bereikt heeft. In ieder geval hebben aardig wat dope mc's op zijn beats gerapt.. En zijn beats spreken buiten dat voorzichzelf.

Verder moet je het denk ik niet zien als afzeiken maar meer als opbouwende kritiek. Wat overigens ook zo overkomt bij mij. Bovendien heeftie nog gelijk ook. Ik vind je gerap ook niet echt fijn in het gehoor liggen, dus of meer oefenen of het gewoon niet doen. Ikzelf weet ook dat ik het niet goed genoeg kan (niet op dusdanig niveau dat het dope genoeg is) dus doe ik het ook niet :)

dus of meer oefenen of het gewoon niet doen.

Meer oefenen dus. :) Probeer je stijl verder te ontwikkelen. Besteed aandacht aan de tekst. En verras ons daarna met een track die we wel :mega: vinden.

Whoehahaa, RSB in de HipHop draad.

Ik had via dit forum een MPC2000xl geregeld voor een maat van mij hier in Ierland maar die komt hem pas over 2 dagen ophalen bij mij thuis dus ik dat ding aangeslingerd.

De manual zat erbij en na wat samples gedownload te hebben en zelf gemaakte kwam ik op deze beat uit. ps HipHop is totaal niet mijn ding dus verwacht ajb niet teveel :D

Attachments

• RSBdoetHipHopagain.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 116
Iets minder lofi zou van mij wel mogen. *D

Back