Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Soms (nou ja,soms...) verlang ik terug naar de tijd dat producers als The Beatnuts dit soort beats maakten.

Klinkt wel chill man! ken hem verder niet!

Maar het viel me op dat niemand reageerde op mijn stukje. Ik had er vandaag nog even mee zitten pielen. Wat dingen recht getrokken en iets beter gemixt.
Hoop toch op reacties. Het is en blijft wat demo opnames om te oefenen hoe opnemen nou precies werkt.![]()
Beter even wat langer daarop concentreren en met wat zinnigs komen. 
Ik zal eerlijk zijn, ik heb echt moeite om het gerap aan te horen.Beter even wat langer daarop concentreren en met wat zinnigs komen.
Soms (nou ja,soms...) verlang ik terug naar de tijd dat producers als The Beatnuts dit soort beats maakten.

Ik zou de sample misschien wel kunnen filteren zodat je tijdens de verse alleen de bassline hoort.Ik heb een tijdje eigen demo's opgenomen (zo'n 12 jaar geleden), maar er waren meerdere goede redenen om hier niet mee verder te gaan. De grootste reden was gebrek aan talent.![]()

Dus na al die tijd nog niks bereikt te hebben, dan gaan we maar mensen afzeiken op n forum die iets uitproberen?
man.. thanks..![]()

dus of meer oefenen of het gewoon niet doen.
Probeer je stijl verder te ontwikkelen. Besteed aandacht aan de tekst. En verras ons daarna met een track die we wel
vinden.