Maak een stukje hiphop

Toch nog wat gedaan dit weekend.

Attachments

• JS On The Bass.mp3
    1,4 MB · Bekeken: 114
Klinkt chill..

dat basje klinkt bekend.. is dat het ATCQ 'Buggin' out' basje'?

Laatst gewijzigd:
Doe maar een gok welke beat van mij is. Boelie en RSB mogen niets zeggen. 8)

1/2/4 vind ik cool..

ik denk dan nr 1, omdat ik volgens mij nooit vocal hooks in je beats hoor..

Ben tussen de middag even thuis geweest om de beats te beluisteren. Ik weet nu dus welk nummer de mijne is. Nee, de mijne is niet 1 of 8. Ik kan alleen maar zeggen dat ik bij nader inzien niet tevreden ben over m'n mix. :frons:

Hier een schetsje van een beatje waar ik mee bezig ben, moet nog wat meer variatie in, maar dakomallemaalnogwel.

Laat maar even weten wat jullie er van vinden, ben ondertussen ook rustig aan het knutselen aan mijn eerste beattape-je.

benieuwd naar de reacties!

Attachments

• 52 - Love Renovation (1).mp3
    4,4 MB · Bekeken: 104
Hier een schetsje van een beatje waar ik mee bezig ben, moet nog wat meer variatie in, maar dakomallemaalnogwel.

Laat maar even weten wat jullie er van vinden, ben ondertussen ook rustig aan het knutselen aan mijn eerste beattape-je.

benieuwd naar de reacties!

Klinkt lekker.. Fijne drums.. en lekker die vinyl ruis.. Vind m soms wel wat teveel swing hebben.. beetje off zeg maar.. Iets meer quantizen zou ik fijner vinden..

Klinkt lekker.. Fijne drums.. en lekker die vinyl ruis.. Vind m soms wel wat teveel swing hebben.. beetje off zeg maar.. Iets meer quantizen zou ik fijner vinden..

Ja zal er eens naar kijken. Denk dat je met name doelt op de percussie die wat off gaat soms of niet?

Misschien niet echt HipHop maar meer Triphop. :D groene sigaretten en koude koffie waren de ingrediënten. 90 % vd samples komen van Material - One Down

Het eerste geluidje wat je hoort is trouwens een kale harde zaagtand uit de NL2 door een DP/4. Gewoon monsterlijk die DP/4. Ik vind het net een remmende trein, sqeeeeek

please comment :P

Attachments

• StonedBeat.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 120
Laatst gewijzigd:
@ Lazy: Dat percussieloopje maakt de beat wel wat druk. Die zou ik alleen voor breaks houden, denk ik.

Dat filmpje. Ah, zo moet het dus! :D

@ Lazy: Dat percussieloopje maakt de beat wel wat druk. Die zou ik alleen voor breaks houden, denk ik.

Ok, ja das wel een ideetje, ja.. ik vond het zelf wel dope, maar denk dat er wel wat in zit.. :-)

Misschien niet echt HipHop maar meer Triphop. :D groene sigaretten en koude koffie waren de ingrediënten. 90 % vd samples komen van Material - One Down

Het eerste geluidje wat je hoort is trouwens een kale harde zaagtand uit de NL2 door een DP/4. Gewoon monsterlijk die DP/4. Ik vind het net een remmende trein, sqeeeeek

please comment :P

Heerlijke supervage shit! I like!

Back