Maak een stukje hiphop

Deze is ook grappig.. 'duitse' toeristen' op bezoek bij KutMasta Kurt :-)

DFACE DXA schreef:
Lotuz wins. mad props! this was a good battle.
lotuz three votes
rhythm two votes
dface two votes
gin joints two votes

thanks to everyone for gettin down!

Er waren 11 beats die behoorlijk aan elkaar gewaagd waren. Niet drie maar zelfs vier beats kregen twee stemmen, maar er was er dus eentje die een stem meer kreeg. :kroon:

Niels je moet serieus meer dubstep gaan luisteren, Burial etc zijn dingen die je goed zal trekken, ik vindt het raar om te zeggen maar bijna iedere beat die jij post heeft iets dubstepperig in zich.... dat terwijl jij dat toch helemaal geen leuke muziek vindt? :smeris:

Lekker hoor, zelf ingespeeld? Echt lekker mellow :okdan:

Niels je moet serieus meer dubstep gaan luisteren, Burial etc zijn dingen die je goed zal trekken, ik vindt het raar om te zeggen maar bijna iedere beat die jij post heeft iets dubstepperig in zich.... dat terwijl jij dat toch helemaal geen leuke muziek vindt? :smeris:

Het probleem ligt bij jou en niet bij mij, vroeger werd dit gewoon triphop of ambient genoemd maar omdat jij veelste veel dubstep hebt zitten luisteren (een style die in mijn ogen niet eens bestaat omdat het gewoon een uitgetrokken breakbeat is met wat DnB basslines erover maar dat terzijde) herken je jij er ineens dubstep in, dat is een nieuwe naam eaan een oud beestje geven, waarom het wiel 2x uitvinden, daarnaast heb ik idd een hekel aan dubstep zoals het tegenwoordig onder de aandacht word gebracht. :P

Heb het maar weer eens geprobeerd!!!
Check hem..korte snip!
Gr

Hij's fijn! Maar er is nog wel wat ruimte voor een ander geluid (strings, rhodes, hammond, enz) om de beat wat meer body te geven.

Mijn bijdrage weer voor vandaag, zitten hier en daar wat foutjes in de export hoor ik net, ook is de mix erg ruw en de bas ruk..

Attachments

• Orovitsj tape - Beat 23.mp3
    1,6 MB · Bekeken: 106
  • Orovitsj tape - Beat 27.mp3
    855,5 KB · Bekeken: 106
  • Orovitsj tape - Beat 25.mp3
    4,7 MB · Bekeken: 96
  • Orovitsj tape - Beat 26-1.mp3
    2,9 MB · Bekeken: 113
Rauwe shit man, gelijk weer zin om een beat te fixuh. :okdan:

Die laatste met die panfluit ofzo man, die is :{

Ik ben ergens mee bezig dat niet zo vaag is maar kom er niet echt verder mee zal t wel ff posten als ik thuis ben vanavond. Komt wel van een heel vaag 45toeren plaatje.

Die laatste met die panfluit ofzo man, die is :{

Ja, die had zo door Killarmy, Sunz Of Man en zo gebruikt kunnen worden.

Die eerste beat is ook goed.

Back