Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nee Doc, je komt er niet mee weg! :pNou daar is ie. Het is alleen maar de s5000 en gesequenced met de monomachine.

Ja wel leuk gedaan, je herkent 'm alleen nog vanwege de sound. Maar je hoort ook dat deze break zich niet zo goed leent om gechopt te worden. Doe mij daarom maar zo eenvoudig mogelijke loops, die kun je veel beter bewerken als deze.Het jammere van deze break is dat er geen harde enkele snare in zit. Maar er valt wel wat van te maken. Beetje Funky Drummer-achtig.
Nee precies, wat jij er mee deed is wel bruikbaar als ondersteunende drum denk ik, maar ik heb liever andere breaks, zoals deze bijvoorbeeld.Breaks choppen is idd een kunst op zich. Misschien dat het wat minder "choppy" zou klinken als ik Recycle erbij zou gebruiken. Maar dit was meer om te kijken wat er met deze break mogelijk is en dan let ik niet zo op de details.

Nee, valt mee, maar ik heb liever andere breaks:Zo slecht was het nou toch ook weer niet?![]()
Zo slecht was het nou toch ook weer niet?
Inderdaad, die break is helemaal niet zo speciaal en ik zit hard te denken wat van Simon en Garfunkel dat eigenlijk wel is, maar er schiet me zo niets te binnen.Nee, maar het is geen break die bij de meesten meteen voor nekkramp zorgt. De beat zal het daarmee vooral moeten hebben van de andere instrumenten, maar als die ook spaarzaam zijn zoals bij jouw beat, dan wordt het lastig.
Nee, valt mee, maar ik heb liever andere breaks:
Wie heeft die ook alweer gesampled?
En hot pants, een van mijn all time favorieten. Zo hoor ik de sound van hip-hop het liefst.
Helaas is door het hele copyright gebeuren dit soort Hip Hop uitgestorven. Voor jezelf kun je nog wel zulke beats maken, maar daar houdt het op.Inderdaad, die break is helemaal niet zo speciaal en ik zit hard te denken wat van Simon en Garfunkel dat eigenlijk wel is, maar er schiet me zo niets te binnen.
@ Doc, doorzoek de albums van de Jb's maar eens, dan hoor je waar hiphop zijn roots heeft.
Ik vind het wel vreemd dat ik mn vorige geposte beat de jaycees sample en dat dan niemand opvalt 
The JB's King Heroin.Ehm... welke break bedoel je?
Ja beter geluid uiteraard lol.Maar dan wel in betere geluidskwaliteit, hoop ik.Helaas is door het hele copyright gebeuren dit soort Hip Hop uitgestorven. Voor jezelf kun je nog wel zulke beats maken, maar daar houdt het op.

Ik heb alleen de laatste paar beats gecheckt.Ik ken de JB's wel maak je niet drukIk vind het wel vreemd dat ik mn vorige geposte beat de jaycees sample en dat dan niemand opvalt
![]()

The JB's King Heroin.