Maak een stukje hiphop

Kan mij niet schelen waar je van sampled, ik had t alleen niet van jou verwacht. :P Ik sample alles wat los en vast zit als t moet, zelfs mn schoenveter als er een audiouitgang op zat. :D

Kan mij niet schelen waar je van sampled, ik had t alleen niet van jou verwacht. :P Ik sample alles wat los en vast zit als t moet, zelfs mn schoenveter als er een audiouitgang op zat. :D

haha :D,

New Beat !

Attachments

• 240510.mp3
    1,5 MB · Bekeken: 101
Laatst gewijzigd:
Dat klinkt helemaal niet als New Beat, joh! :D

http://nl.wikipedia.org/wiki/New_Beat ;)

Prima beat, hoor. M'n KRK'tjes vinden de bassdrum wel wat dof. Wat vinden jouw KRK's daarvan? :P

mee eens ja maar ik heb met de EQ gespeeld en zo vond ik ze toch het beste anders ging de kick het gevecht aan met de bassgitaar, of hij was weer te luid.
Ik heb hem nu wel beter gekregen door de frequentie aan te passen.

De bassdrum en de basgitaar (lekkere bassline trouwens) zitten elkaar inderdaad in de weg.

Nu eindelijk de floppy drive van mijn 60 gefixt is en de winterdepressie gevlogen is, flopt er zo een beat uit!!!! :D

Rechtstreeks uit de 60 in ableton en hoppa hier het resultaat:

De sample zal ongetwijfeld al gebruikt zijn (lotuz?) maagoed he!

Attachments

• stuk1.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 103
Vanavond effe checkuh. :P

Nu eindelijk de floppy drive van mijn 60 gefixt is en de winterdepressie gevlogen is, flopt er zo een beat uit!!!! :D

Rechtstreeks uit de 60 in ableton en hoppa hier het resultaat:

De sample zal ongetwijfeld al gebruikt zijn (lotuz?) maagoed he!

Lekkah lekkah!

Wat doe je precies in Ableton met die beat die je in de 60 maakt? Klinkt wel weer lekker mellow. :okdan:

Ik denk gewoon opnemen en er een MP3 van maken.. ;) Misschien nog een effectje er overheen.. Zo doe ik t hier ook meestal (alleen dan lekker lame met Garageband.. :p)

Maak meestal mijn lead sample stereo aangezien de 60 mono sampled, en in dit geval ook een phaser eroverheen, en op 1 of andere manier als ik van plaat sample dan heb ik last van hele lage rommelgeluiden waardoor mijn monitoren echt letterlijk van over zijn nek gaan en die filter ik weg..

Eh? Dat probleem heb ik niet met de 60?

Ik denk dat het aan mijn voorversterker ligt die ik gebruik om mijn pickup te versterken!!
Tis zo'n heel oud technics hifi ding..

Everybody loves Dnomyar when you make beats like this. 8)

Ik ken de sample niet, maar ik wou dat ik 'em zelf gevonden had. Dat loopje klinkt ook goed.

Geen eigen stukje hiphop, maar dit is zo geweldig goed (ja dit is idd sarcastisch bedoeld) dat jullie het moeten horen:

Hoezo zonde van al die dure spullen.. ;)

Back