Rock pragmma met goede drum kits

trex

Stamgast
halloo,
ik ben namelijk op zoek naar een goed rockprogramma die toch wel een uitgebreide drum selectie heeft.
weet iemand zo'n programma voor een redelijke prijs?
alvast bedankt

Hmmm, VARA's vuurwerk was vroeger wel aardig..

ha,
ik heb het wel over vst geluiden rock vst geluiden waar in dat packet toch wel een ruime keuze aan drum kits zit.

Ken niemand een goed rock vst pakket?

VARA's vuurwerk was vroeger wel aardig..

:D

Je zou kunnen denken aan Battery van NI, daar zijn heelveel drumkits voor te krijgen, ik denk dat die eventueel ook te bespelen zijn via andere samplers.

Zoiets, maar daar zijn er ook weer talloze van.

yo,
ja da weet ik maar er zouden rock gtaren, bass gitaren zelfs mogelijk acoustische gitaren bij zitten. Tzou echt zo'n betere "garage band" moeten zijn.

Niemand een idee?

mm toch merci
iemand nog advies?

tzou gewoon een rock vst set moeten zijn net als een "band"

die steinberg virtual guitarist is idd goed, en valt mee van prijs.
Maar bij alle audio demo hoor je een drum, is natuurlijk mooier, maar zit er in dat paket al een drum of nie, of is dit gewoon voor de reclame, want bij sommige weet je het echt niet.

Nog een vraag:

ik vind Liquid Guitar van Ueberschall ook zeker iets hebben,
maar overal zie je dat dit een sample programma is, maar kan deze ook gebruit worden als losse vst bv bij nuendo?

Het is namelijk zo dat ik me niet zo "vrij" voel als alles al voorgeprogrammeerd is snap je?
mercikes

k was namelijk wat aan het twijfelen,
ik zoek namelijk een programma, met een goede drum en rockgitaren
Ik heb op dit moment wel Peter siedlazchek compleet collection,
maar zou later één goed progamma kopen dat al mun wensen vervult.

Ik zou of The resource, of kontakt 2 , of colossus kopen maar weet echt niet welke.

Als ik het "goed" wil stemt mijn voorkeur naar colossus maar heeft iemand al ervaring ermee?
of negative dingen er over gehoort?
merci

Re: Rock pragmma met goede drum kits

Origineel geplaatst door trex
halloo,
ik ben namelijk op zoek naar een goed rockprogramma die toch wel een uitgebreide drum selectie heeft.
weet iemand zo'n programma voor een redelijke prijs?
alvast bedankt

Ben zelf zeer tevreden over Toontracks EZdrummer, heb de Drumkit from Hell (metal incl dubbele bass) en vintage rock add¨ons erbij gepakt .

Nette prijs, klinkt super, makkelijk te Bedienen

Back