kan er slijtage optreden bj een cpu?

en hoeveel mag dat wel niet kosten die bootdisc?..als ik zo eens bekijk wat voor software er allemaal wordt bijgeleverd ..mcaffee, norton ghost etc....zie nergens een prijsvermelding of zit er een geurtje aan ?

heb nog een ontdkekking gedaan ...de snelheid van het ram geheugen (ik veronderstel dat dit de snelheid is waarmee de cpu toegang krijgt tot het geheugen .).. vermindert ook ( normaal is dat 199 hz..) Zou dit eventueel een verklaring kunnen zijn voor de verminderde busspeed ...?

Attachments

• ram.jpg
    ram.jpg
    52,4 KB · Bekeken: 127
temperatuur blijft een heel acceptabele 35 graden celsius te zijn ...zie bovenstaande post, toeganssnelheid tot ram geheugen is vermindert ...in hoeverre mate heeft dit invloed op de busspeed ....en dus uiteindelijke cpu speed ?

Jep ik weet het kga binnenkort wel even bij tweakers aan de deur kloppen ...

de fsb van je geheugen past zich aan, aan de cpu .. niet andersom .. heb je winblows nu al opnieuw geinstalled?

ok ..
neen nog niet opnieuw geinstalleerd ...ik kijkk erecht tegen op ....fckn 60 gig backupen ...en kheb nu eens een legitieme versie van windows (voorgeinstalleerd), ....ik zie wel ...toch bedankt aan iedereen voor de hulp tot dusver ...

Origineel geplaatst door the tall lad
ok ..
neen nog niet opnieuw geinstalleerd ...ik kijkk erecht tegen op ....fckn 60 gig backupen ...en kheb nu eens een legitieme versie van windows (voorgeinstalleerd), ....ik zie wel ...toch bedankt aan iedereen voor de hulp tot dusver ...

je kan die 60 gig toch ook gewoon ff op een andere partitie op je hdd gooien? ik heb zelf meestal een partitie van 10 gig waar ik windows op heb en alle program shit.. de rest gaat allemaal op andere partities .. als ik dan eens windows opnieuw moet installen format ik alleen de partitie met windows .. de rest blijft gewoon staan en sorteer ik later wel weer eens .. heb je dit niet, kun je achteraf nog partities wijzigen met partition magic (staat oa op die hiren cd)..

trouwens.. je heb toch geen vista he? want dat is echt bagger..

kheb nog maar 10 gig over ...en heb zowiezo nare ervaringen mer reinstall...hence the fact I don't even know how to make an iso cd....for booting

ps kzit anders in de chat of messanger gaat mischien sneller

iso kun je gewoon met (demo versie) Nero branden .. new project openen en .cue/.bin/.iso bestand openen..
de rest spreekt voor zich :)

Origineel geplaatst door the tall lad
kheb me mistypt ...kbedoelde ctrl alt esc.....zelfde bios

en AL de andere key-combinaties al geprobeerd...?

CTRL+ALT+ESC of CTRL+ALT+S of CTRL+ALT+INS

In elk geval veel te veel stof .....in de ventilator of behuizing ..? ...geen idee , belangrijkste is dat de laptop nu weer naar behoren werkt ...

Back