Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DAMN! Gasten, maken julllie ook nog wel eens muziek of lullen julllie er alleen maar over?! 
Origineel geplaatst door Carnivore
DAMN! Gasten, maken julllie ook nog wel eens muziek of lullen julllie er alleen maar over?!
![]()
Origineel geplaatst door MB Beatz
Ik was gewoon stomverbaasd hoe die keel in die zaak zo snel een techno lied maakte zonder verder ook maar iets nodig te hebben behalve reason. Het klonk gewoon zwaar goed maar de manier waarop hij het deed was eigenlijk heel simpel want ik ging daarna ook achter die PC zitten en tikte ook een beetje op de toetsen.
Ik ging gewoon dik trance spelen zonder dat ik het ook maar ooit had willen doen. Hoefde er gewoon niks voor te leren en kon het meteen en ik kan nog geen eens noten lezen. Drukte play en het gebonk begon kon zo een Preset aanklikken en ik rockte.
Origineel geplaatst door trash
Vraagtekens
? moeilijke learning curve
? weinig conrtrols
? minder visueel
? te weinig midi outs
? te weinig geheugen voor complete live sets
Als ik zo hoor wat justice en sebastian doen met een mpc, dan is het wel super dope.

Origineel geplaatst door rasz
tweinig geheugen valt idd enorm mee... tenzij je stukken van 4 min gaat samplen of zo en dan
voor de rest heb ik mijn 128mb nog nooit helemaal volgestopt met samples
Is genoeg voor mij, maar voor een complete liveset kan het wel gebeuren dat je even goed moet nadenken hoe je je programs samenstelt.Origineel geplaatst door trash
Als ik zo hoor wat justice en sebastian doen met een mpc, dan is het wel super dope.
Origineel geplaatst door brmzz
die gebruiken ook meer hoor ... niet alleen maar een mpc...
@hazes
Qua sound, welke staat je meer aan de 2000 of een 1000?
Origineel geplaatst door Hazes
't Is subjectief hoor, maar de 2000(XL) klinkt imho beter... Is gewoon wat meer "pro"
Origineel geplaatst door Kevin
Die 60 hier op het forum staat ook voor een prikkie echt een superbak (wel groot)

Gruiziger? minder clean?