SCD
Gearlust [on]
Origineel geplaatst door diet
http://www.araglin.nl/pivot/entry.php?id=858
He dank! Leuke link!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door diet
http://www.araglin.nl/pivot/entry.php?id=858
Origineel geplaatst door meesha74
We hebben sowieso enorm veel technishce inovaties te danken aan The Beatles. Het gebruik van verschillende effecten zoals flanger, allerlei experimenten met het knippen en omdraaien van tape (loops maken), vocals door een leslie halen, Multi tracking/bouncen.
(niet dat ze dit allemaal hebben uitgevonden maar ze hebben er wel erg veel mee ge-experimenteerd. De technici van Abbey Road hebben allerlei apparaatjes en techniekjes ontwikkeld die wij tegenwoordig allemaal als standaard plugins in onze PC of effectprocessor hebben zitten.)![]()

Origineel geplaatst door R-ond
ik heb de beatles ...nooit soo begrepene kwee niet heb lang haar / ben 33 daar kant niet aan liggen

Origineel geplaatst door SCD
Mattijs: zo lust ik er nog wel een paar...Ik zoek nog een een VOX AC-30 Top Boost, met candy apple rood controlpanel, twee blauwe VOX Celestion Alnico 12" speakers en bruin doek.... gebruikt zo tot 1964 door de heren Beatles...
![]()
![]()
De Stones zijn naar mijn idee echt heel anders. Niet schieten, maar die vind ik muzikaal een STUK minder interessant. Ook zij hebben natuurlijk ERG mooie liedjes opgenomen, maar bij hun heb ik altijd veel meer het gevoel: MEER van hetzelfde.

Origineel geplaatst door maxdox
Pas vorige maand ben ik met mn "eerste" beatles begonnen
St. Pepper; en die is wel heel gaaf. Vooral die sound ook. Psychedelische jaren60 pop rockt! Vorige week ook the white album gehaald (of tenminste, die met dat witte hoesje). Wat ligt nog meer in dat genre wat ik nu moét kopen?![]()
Origineel geplaatst door mikemix
Beach Boys...

Origineel geplaatst door mikemix
Op de één of andere manier trek ik Simon & Garfunkel niet, gek, hebben
mooie nummers gemaakt, maar het blijft te zoet, ook al ben ik er mee
opgegroeid.
Origineel geplaatst door maxdox
Pas vorige maand ben ik met mn "eerste" beatles begonnen
St. Pepper; en die is wel heel gaaf. Vooral die sound ook. Psychedelische jaren60 pop rockt! Vorige week ook the white album gehaald (of tenminste, die met dat witte hoesje). Wat ligt nog meer in dat genre wat ik nu moét kopen?![]()

Origineel geplaatst door trigg
Check dingen van:
The Byrds
The Doors
Jefferson Airplane
The Kinks
Pink Floyd
en als je nog experimenteler wil gaan moet je es wat dingen van bv. Amon Duul checken
Rumours - Fleetwood Mac
En natuurlijk_ALLE DVD's van Jimi Hendrix...![]()