travelan
Synth liefde
Uiteindelijk wel ja, en dan zijn jullie de eersteOrigineel geplaatst door tim-b
P.s. Heb je nog mensen nodig die het programma gaan testen!?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uiteindelijk wel ja, en dan zijn jullie de eersteOrigineel geplaatst door tim-b
P.s. Heb je nog mensen nodig die het programma gaan testen!?![]()

Origineel geplaatst door travelan
Uiteindelijk wel ja, en dan zijn jullie de eerste![]()

Je krijgt alleen een licentie voor ReWire als je je product commercieel verkoopt, dus daar zitten nog wel wat haken en ogen aan. Ik zou het er wel graag in willen stoppen.Origineel geplaatst door kefkekeyser
Ik kan niet wachten om dat proggie te testen
Ik weet dat uw programma in een zeer vroeg statium is, maar ga je er ooit bijvoorbeeld ReWire instoppen?
Origineel geplaatst door djrazor
Wat volgens mij nog niet genoemd is, en -wederom volgens mij- niet bestaat in huidige sequencers, is de mogelijkheid om eenvoudig meerdere projecten samen te voegen tot een nieuw project.

)Dat is inderdaad wel de bedoelingOrigineel geplaatst door kefkekeyser
Mss kan je het zo maken dat je de interface naar ge eigen smaak kan skinnen (of mss heb je dit reeds voorzien).
Is nu nog niet heel erg mogelijk, maar de mogelijkheid tot minimaal skinnen (zoals bij de oude winamp) is wel de bedoeling.Thanks! Ik zit zelf ook aan een soort tabbed interface te denken. Onderin een paar tabjes waar je dan kan switchen, en eventueel los kan koppelen (voor dual screen oid).Origineel geplaatst door tim-b
Ziet er al leuk uit Travelan! Misschien kom ik een beetje laat met deze suggestie aangezien je al best wel ver bent, maar wat ik handig vind in sommige sequencers (bijv. Sonar) is een "tabbed interface" dus niet voor bijvoorbeeld de mixer een nieuw venster openen en zo maar gewoon onder of bovenaan van die tabs hebben die je naar een ander scherm brengen in plaats van losse windows enzo.
Ik vind trouwens Rainforest op zich best wel een leuke naam voor het pakket, heeft er verder niet veel mee te maken, maar klinkt wel leuk! (of is dat inmiddels ook al de naam?)