synthi AKS

denken jullie dat gerrit de geit en bert de bok man en vrouw zijn?

Ik vraag me af of het een grap is. Het zou natuulk kunnen, maar het lijkt erop alsof de persoon de advertentie heeft veranderd, omdat er zo hoog op is geboden.

Nu staat het hoogste bod op 2700!

Attachments

• synthi.jpg
    synthi.jpg
    72,7 KB · Bekeken: 106
Die Dennis kan er ook wat van, van 110,- hoppa naar 2300,- ... z'n 3e bod zal wel iets in de buurt van de 48090,- worden, vermoed ik.

Origineel geplaatst door GnarlyBarf
Die Dennis kan er ook wat van, van 110,- hoppa naar 2300,- ... z'n 3e bod zal wel iets in de buurt van de 48090,- worden, vermoed ik.

ach, zo'n bod van 110 is natuurlijk net als een hond die even ergens tegen een struik pist. even z'n merk achterlaten voor de volgende keer om terug te komen.
maar tja, 600 bieden en dan later ineens 3 x zo veel, dan heb je toch aanvankelijk de hoop gehad de verkoper een poot uit te rukken. netjes.

Hoeveel zou een synthi in deze staat nou nog moeten kosten tegenwoordig?

Deze ziet er toch wel erg mooi uit. Wel heb ik op de een of andere manier het idee dat ik deze foto eerder heb gezien, dus zal wel van het net afkomen ofzo.

Ik zie toch een minimaal kleurverschil tussen deze synthi en diegene die op de SF meeting stond :D

Origineel geplaatst door Leo
nah, kom op, ff kijken wat bodo echt ervoor over heeft.....
bodo lijkt ook wel weer op de naam van de adverteerder, maar we moeten natuurlijk niet louisvangaal worden.

't was ik, zoals je ziet niet met een oneindig budget, maar was toch het proberen waard :)
Ik gun hem je van harte hoor!

Origineel geplaatst door PietjePieter
tering er is al 3000 op geboden....is dat normale prijs of een tikkeltje extreem?

Als dit inderdaad serieus is zou hij zomaar naar 3.500 euro kunnen doorschieten....dat wordt er echt wel meer voor betaald :)

Origineel geplaatst door bodo
't was ik, zoals je ziet niet met een oneindig budget, maar was toch het proberen waard :)
Ik gun hem je van harte hoor!

ik moet er zelf niet aan denken, het lijkt me een leuke synth en met name de vcs3 spreekt me erg aan, maar zoveel geld voor zo'n apparaat. ik vind mezelf behoorlijk gek als het om synths gaat, maar duur is voor mij niet meteen leuk. ben de laatste tijd weer lekker in de weer met de micromoog van 650 (ook al niet weinig) en daar komt nog genoeg pret uit.

memorymoog synthi of nog gekker gaat mij te ver, is gewoon te hoog gegrepen.

maar eh... als ik er1800 voor over zou hebben, zou ik zelf niet eerst 600 bieden, misschien heb je gelijk dat je het altijd kan proberen, en ben ik gewoon een overdreven zeikerd, maar ik zie het toch als 'passief neppen' zeg maar.
naja, hij gaat vrolijk over de 3000, wat normaal schijnt te zijn, dus wij doen niet meer mee ;)

Origineel geplaatst door lpp
Strekking was zoiets als:
"Kan er niets mee, weet niet wat het is maar te koop voor wat de gek ervoor geeft."

Dat is niet waar, maar op die manier hou je de "is dit een grap" mallemolen wel in gang. De originele advertentie zei: "ik ben er eigenlijk niets mee, dus mag hij weg" of iets dat daar erg op leek. Niks meer. Hij zei nergens iets over niet weten wat het is, noch over de prijs. Gewoon "ik ben er eigenlijk niets mee, dus mag hij weg". Nu is dat misschien wat karig, maar aan de andere kant wie serieus een synthi wilt kopen kent het ding. Hij zegt niet meer dan dat hij er geen nut voor heeft. Stel dat de man schlagers maakt, dan kan hij er inderdaad weinig mee aanvangen. Stel dat hij enkel live speelt en deze niet op het podium wil gebruiken. Dat hij alles midi wilt en deze niet wilt laten ombouwen. Dat hij meer voor realistische klanken gaat. Er zijn zo veel redenen waarom iemand perfect zou weten wat een synthi is en wat hij waard is, maar er eigenlijk niets mee is dus mag hij weg.

Nu kan het zijn dat hij schreef "ik kan er eigenlijk niets mee, dus mag hij weg". Daarbij zou er verwarring kunnen komen tussen "ik kan er niets mee" als in "ik ben er niets mee" en "ik kan er niets mee" als in "ik weet niet hoe hij werkt". Volgens mij bedoelde hij hoe dan ook het vorige; het ding is niet geschikt voor de muziek die hij wilt maken. Maar dan kan hij nog wel erg goed weten hoe het werkt en wat het waard is.

Dan bestaat ook nog de catagorie, voor dat hij in de kliko verdwijnt
heb ik ter overname, dan is voor beiden E300,- een leuk bedrag ;)

mmm, en toen was-ie weer weg, die ad...

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Dat is niet waar, maar op die manier hou je de "is dit een grap" mallemolen wel in gang. De originele advertentie zei: "ik ben er eigenlijk niets mee, dus mag hij weg" of iets dat daar erg op leek.

klopt, er stond "kan er niets mee", 'k maar weer 's :dj:

wow ik sta elke keer weer te kijken wat oude analoge bakkies opbrengen. Zo niks voor mij zijn, veel te duur zegmaar, maja als je toch verzamelt en geld heb :)

Mischien is dit niet de juiste treath voor deze vraag maar wat maakt zon AKS nou zo speciaal dat die zoveel opbrengt?

Back