Origineel geplaatst door R-ond
kan der iemand ff zeggen tegen die knakker datje ze tegen een aan betaling en lange wachtlijst nog steeds kan bestellen ,...nieuw dus,...de houten versie niet de koffer synth by reh berg
in duitsland
maar eiegnlijk zou er een fabrikant van case moeten opstaan en weer zoiets leveren ,..
de case dus ,..want daar gaat iedereen voor de putney [mp heeftereentje [nieuw?]
die is t zelfde asde koffersynth ,..maar alleen alt idee dicht klappen [zachtjes] en dan in de buus naarje werk ofso netjes op je buro neer leggen niet open makene ...geheimzinnige in/outputs uitje "voorje werk collegas " nieuwe attache koffer voor naje werk en ,..in de pauze even snel / stiekum stekker erin ,...koptelefoon op ....[moetje eigenlijk zoon rete modern oor dopje hebben [van de telecomindusrie ....op bleutooth [kan zeker niet wordt gevoed door de telefoon qa spanning
na dan iig een modern koptrelefoontje op zetten ,..en een beetje zee...slagje spelen ,..inje eentje ...in de hoek vande kantine .....
weet zeker dat iedereen zoon ding op zn werk wil jahoor waar koopje dat ....[niet!!!]
bullskijt...iig rehberg ...reviseerde/ geloof ook nieuwe ...int gulden tydperk waren ze toen ...6500 gld ,..nu geen idee
3500 a 5000 eu
mennnnn daar koop ik me toch alles voor wat ik nu nog wil
ik kan niet een potje zeeslag spelen op mn werk dan / 808 op een batterijpack van laptop kandat ???
mmmm