kabelaar
Stamgast
Ik heb een xv5080 gekocht waarbij de system version onvoldoende is om de srx-boards adequat te gebruiken. Nu heb ik ooit met midifiles een xv88 geprobeerd te updaten. Dit ging dus goed fout.
Halverwege stopte die ermee en deed daarna niets meer. Wat ze standaard adviseren is om nooit het apparaat uit te zetten tijdens het updaten maar ja wat doe je als hij na uren niets meer doet?
Heb toen het apparaat moeten wegbrengen.
Bovenstaand verhaal geeft aan dat ik nogal huiverig ben om zomaar effe weer een update te doen. :confused: Bij de Virus had ik bijvoorbeeld hiermee nooit problemen.
Als ik de textbestanden van de updates lees denk ik dat updaten via smartcard makkelijker gaat dan via de midifiles. Heeft iemand ervaring met updaten... en eventueel ook via smart cards?
Groet
Kabelaar.
Halverwege stopte die ermee en deed daarna niets meer. Wat ze standaard adviseren is om nooit het apparaat uit te zetten tijdens het updaten maar ja wat doe je als hij na uren niets meer doet?
Heb toen het apparaat moeten wegbrengen. Bovenstaand verhaal geeft aan dat ik nogal huiverig ben om zomaar effe weer een update te doen. :confused: Bij de Virus had ik bijvoorbeeld hiermee nooit problemen.
Als ik de textbestanden van de updates lees denk ik dat updaten via smartcard makkelijker gaat dan via de midifiles. Heeft iemand ervaring met updaten... en eventueel ook via smart cards?
Groet
Kabelaar.