Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door Bosje
hoi ik begrijp wat je bedoel maar beter is dan per spoor nu het niet anders gaat.
maar je begrijp toch wat ik bedoel via een medium opslaan en daarna in een keer inladen in cubase oke bedank ik heb mijn mpc 1000 pas een dag doei [/QUOTE
als je je mpc pas 1 dag hebt zou ik me nog niet zo druk maken om het afmix verhaal om dan als die tijd te steken in het per spoor bouncen maar meer tijd steken in het choppen en je mpc te leren kennen ...
heb je ook al de jjos ...? die maak echt dat je mpc een monster word
er zijn 2 versie's de gratis en voor een moet je iets van 30 euro betalen hoe dan ook het is het meer dan waard
hier kan je ze downloaden
http://www7a.biglobe.ne.jp/~mpc1000/

ja ik doe het rustig aan hoor maar heb wel ervaring met cubase en andere dingins maar wil overstappen van software naar b.v mpc 1000 ik heb hem gekocht met 3.06 software maar ga die andere zeker kopen.
ik verken hem momenteel
nog bedankt voor die download site![]()
als ik iets van jou kan leren om het proces te versnellen zeg het maar ik woo ook in rotterdam
ik weet niet wat je bedoel met koning is dat je naam .
kijk ik moet van mijn werk leven en eten dus ik ben geen prof , maar op een laag niveau probeer ik iets leuks van te maken , zo wil ik de drums via samples in de mpc 1000 opnemen en wegschrijven in cubase en de rest via midi in cubase bij doen , ik geef een beeld weg dat je geen grote werwachting heb en naderhand teleurgested ben snap je,

Origineel geplaatst door Formant
nou, niet als je een template maakt op de mpc waar je midi kanalen vastzet voor je setup. Ik heb dat ook voor het maken van live sets met 16 kanalen, kanaal 1 = kick uit drumstation en ga zo maar door. ik ken de 1k ook niet, dus ik weet niet of die per track in multi gezet kan worden want dan record die dus wel elk inkomend midikanaal en kan je die dus midi multitracken lol. Je kan dus gewoon de pc uitzetten en tracks maken met je mpc en dan je track uitwerken op de pc en dan die midi out weer recorden in de mpc om zijn timing te benutten voor tracken of livesessie
hi nog bedankt voor je reactie maar wat ik wil is heel simpel ,
de songs qua drums die via samples in de mpc1000 worden gemaakt , wegschrijven op b.v. een cd en dan openen in cubase dat kan wel met de vs2480, maar zo te ziel kan het niet![]()
Origineel geplaatst door rasz
helemaal vergeten er bij te melden
je moet je main output resamplen
dat doe je door "mode" > record> en dan linksboven in je scherm met de jog je main out te selecteren