Fl studio 7 panels

EnTrancer

Ingeburgerd
Is er een mogelijkheid om de panels (het gaat om het bovenste rood omcirkelde panel maar die onderste mag ook weg) weg te halen zodat er weer minimaal 2 banen voor de panels vrijkomen?

53f7xqp.jpg

Zoals het nu in Fl 7 is minimaal 3 banen vind ik erg irritant omdat sommige vsti's zoals kontakt 2 of het schermvullende Motu mach 5 niet helemaal te zien zijn (de onderkant) en dus kun je die knoppen die er zitten niet bereiken.

Alvast bedankt! :)

ja dat kan, je moet met de rechter muisknop in het grijze vak(met die streepies) klikken waar niets staat. dan krijg je het menutje om die dingen weg te halen....en dan moet je ze met de linker muisknop goed slepen in overzichtelijke volgorde.

Verrek zeg nooit geweten dat je daar een menuutje tevoorschijn kon halen! :D

Bedankt!

ja, fl alles kan maar niemand weet hoe?

Ik heb zelfs een patch waarbij je aftertouch en modweel midi cc e.d. opeens ondersteund worden.....hoe weet ik niet.

dankzij flipexp

Origineel geplaatst door plieuw
ja, fl alles kan maar niemand weet hoe?

Ik heb zelfs een patch waarbij je aftertouch en modweel midi cc e.d. opeens ondersteund worden.....hoe weet ik niet.

dankzij flipexp

Hehe.. ik heb 't meeste nu wel onder de knie, deze vraag ben ik al lang geleden perongelijk achter gekomen toen ik hem wou locken omdat ie verschoof. Denk probeer de andere muisknop en verrek. :D

Back