Ik ga hier s even open kaart spelen, en het forum ECHT gebruiken!
Ik heb geboden op een Matrix 12 in Engeland.
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=290116958050
Ik had niet het hoogste bod, maar ontving nu een email dat ik een herkansingsaanbod krijg omdat (knip en plak)
----------------------------------------------
De verkoper, brian1p1, heeft dit herkansingsaanbod gedaan omdat de winnende bieder de transactie niet heeft afgehandeld of omdat de verkoper identieke objecten te koop aanbiedt.
De verkoop van dit object als herkansingsaanbod voldoet aan het beleid van eBay. Je kunt feedback uitwisselen met de verkoper en je hebt recht op alle eBay-services die betrekking hebben op transacties, zoals fraudebescherming.
----------------------------------------------
De verkoper heeft echter 0 feedback en de prijs waarvoor ik hem nu aangeboden krijg is, hou u vast, ± 1600 euro.
Wie van jullie heeft/hebben tips om risico's tot een minimum te beperken? Aan de ene kant is de beschrijving van de Oberheim degelijk en suggereert dat een kenner dat geschreven heeft (ik bedoel het eerste stukje over manual, LCDs etc. ) hoewel dat ook van een andere advertentie afkomstig kan zijn natuurlijk. Verder lijken de foto's me ook authentiek. Maar ook die kunnen ergens anders vandaan komen.
De lage prijs en 0 feedback spreken natuurlijk weer niet in het voordeel van deze verkoper.
Ik heb hem (om hem aan de lijn te houden en om te proberen te achterhalen wat voor vlees ie in de kuip heeft) alvast een kort mailtje gestuurd:
-----------------------------------
Hi there,
Thank you for giving me the chance to buy the Matrix 12 as second high bidder! Regarding this, could you tell me what it appr. will cost to ship this to the Netherlands? Will it be shipped in a case? If so, I am not that much interested in expensive insurances, but of course there needs to be a possibility to track the package
Maybe you could email me?
bgerkes@synthmusic.info
Hope to have contact soon!
Friendly regards, Boele
-----------------------------------
Wijze woorden van mede forumleden worden *bijzonder* gewaardeerd. Ik wil GRAAG een Matrix-12, maar ik wil ook graag niet bedonderd worden...
Bij voorbaat dank voor alle suggesties!
Boele