RemcoG
PsychedeliciousArabicSurf
Heb dus al een tijdje een CME UF8 hier staan met wat VST's. En wil het toch on the road gaan gebruiken. Dus ik moet program changes kunnen doen. Ik heb een programma gevonden; Brainspawns Forte. Daarin kun je dat allemaal regelen.
Nja.. ik heb inelkgeval uitgezocht welke CC bij welke jack hoorde (sustain CC64 en controller CC11) Je kunt gewoon tegen het programma zeggen van; Je ontvangt signaal 11 dan ga je een programma omhoog. Ik heb dus gister (naar het advies van een winkelier) een simpele momentury pedaal gekocht (on/off). Ingeplugd op CC11 gezet. En er op gedrukt. En wat gebeurt er?
Het programma gaat razendsnel tussen alle programma's wisselen. Maar niet steeds eentje vooruit.
Heb ik de verkeerde pedaal? Of wat doe ik fout?
Alvast bedankt,
RemcoG
Nja.. ik heb inelkgeval uitgezocht welke CC bij welke jack hoorde (sustain CC64 en controller CC11) Je kunt gewoon tegen het programma zeggen van; Je ontvangt signaal 11 dan ga je een programma omhoog. Ik heb dus gister (naar het advies van een winkelier) een simpele momentury pedaal gekocht (on/off). Ingeplugd op CC11 gezet. En er op gedrukt. En wat gebeurt er?
Het programma gaat razendsnel tussen alle programma's wisselen. Maar niet steeds eentje vooruit.
Heb ik de verkeerde pedaal? Of wat doe ik fout?
Alvast bedankt,
RemcoG
sorry dat ik je niet echt van kan helpen voor de rest
ik moet maar eens 'stevig' met hem gaan praten...