alesis bitrman gevallen

- -

Ouwe rot
hij doet t nog wel , maar er zijn allereli dingen los nu van binnen, er viel oa een klein schroefje uit, toen ik em probeerde open te maken.
en dat is het probleem: ik krijg die niet open, ik heb 1 schroef op de achterkant losgeschroeft, maar verder is er niks meer om los te schroefen..... het doosje wil ook niet open... wat nu?

Origineel geplaatst door Mike Philco
Nog een keer laten vallen, maar nu harder. :D

Opzekers! Of probeer het hier is mee:

46.jpg

hahahaha natuurlijk had ik al aangedacht, maar even serieus weet iemand hoe ik het doosje open krijg want er rammelt vanalles nu van binnen en dat wil ik even vastmaken :confused:

Het apparaat op zich ken ik niet, maar het wil nog wel 'ns dat ze schroeven achter rubberen pootjes of garantie-stickers wegwerken.

ik zie het ja, maar hoe ik daar bij moet komen is de vraag, ik krijg het kastje niet eens open

Origineel geplaatst door mr space
ik zie het ja, maar hoe ik daar bij moet komen is de vraag, ik krijg het kastje niet eens open

De moeren zitten toch onder de knoppen? Dus knoppen eraf trekken en moeren losdraaien?

op het kastje zit 1 schroef die is los, maar ik krijg verder niks los en ik weet ook niet hoe ik er bij kan. ik heb al met wat kracht het los proberen te krijgen maar ik ben bang dat het platic dan breekt

Origineel geplaatst door etaoin
De moeren zitten toch onder de knoppen? Dus knoppen eraf trekken en moeren losdraaien?

je bedoelt dat ik de potmeter schroefen moet losschroeven??

dat zal em zijn, nu nog een geschikte schroevendraaier vinden

Ik heb ook mijn bitrman opengemaakt nadat ik het uitgeleend had en er iets in rammelde toe ie weer terug was.
Het bleek het schroefje en moertje te zijn waarmee die digitale connector vastgemaakt is. Dan heeft dat blijkbaar ook niet heel erg vast gezeten...

Back