Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door King of Snake
ze hebben een heel speciale boom in de achteruin en daar groeien strakke basjes aan. Die hoeven ze alleen maar te plukken en klaar is kees!
ok ff serieus...benodigdheden voor strakke basjes (en andere leuke geluiden):
1x synthesizer
1x compressor
1x getalenteerde producer
Dit alles goed mengen en een jaar of tien (ja ja, de Underworld zoals we die nu kennen bestaat al weer bijna tien jaar!) laten inwerken...voila.

Origineel geplaatst door olaf
dank je !! kan ik echt heeeeeeeel veel mee. not !![]()
![]()
klinkt misschien heel bot. zo is het niet bedoeld, maar ik heb zoiets van, als je reageert dan doe je dat niet om het reageren zelf maar ook voor de ander om er iets aan te hebben.
dus zou je misschien iets concreter kunnen zijn ? hoe gebruik je bijvoorbeeld die compressor (instellingen tips) en hoe verwerk je die bassen in je mix ???
thanx alvast !
)

Origineel geplaatst door bambamstudio
alleen een kick maakt geen nummer.................
Origineel geplaatst door fuse
Maar zoveel compressie hebben ze niet. Of stoppen ze alles zo strak in hun samplers dat het er al clippend en al uit komt?
Maar volgens mij hebben al hun samplers ook we alle outputs naar de mixers (anders heb je niet van die grote mixers nodig, 58 kanalen en 12 bussen !!!).

Origineel geplaatst door King of Snake
deze gasten zitten al tien jaar in "het vak" en hebben duidelijk een hoop talent
) maar probeer geen electronisch coverbandje te worden.
Origineel geplaatst door funxiun
*LOL*
Ga je 'Bierbierbierbier' zitten schreeuwen in je tracks ipv 'lagerlagerlager'?![]()

Origineel geplaatst door funxiun
Probeer eerst maar eens muziek te maken.

Origineel geplaatst door da goose
Zoekt en gij zult Uw eigen sound vinden, dat lukt alleen niet door mensen te gaan kopieren.

Origineel geplaatst door olaf
laatst naar concert van underworld geweest. hoewel veel mensen afgeven op de heineken music hall vond ik het .................... ????????
Heiniken musichall heeft de beste acoustiek van europa dus , wat.......???![]()