Halve studio gevonden?

Al zijn het maar 2 pc's, het is toch k*t. Ik zou niet willen dat het mij overkomt!

ff forum en marktplaats etc in de gaten houden

yoyo!
te koop:

leeggeroofde partysquad studio incl. nog nooit eerder uitgebrachte shizzle. van die populaire ar em bee beets enso.
ook nog van die pioneer cd dingen en wat knoppen en schuifjes.

eey ...

je weet tog!!

Op computers die ook werden meegenomen staat volgens de dj's Ruben en Jerry onder meer nog niet eerder uitgebracht werk en daarbij behorende losse sporen van artiesten als Ali B, Negativ, Nino, G.I.O. en The Partysquad zelf.

Hopen dat ze die zooi meteen formateren.. zijn we daar ook weer van verlost :okdan:

[/b]Hopen dat ze die zooi meteen formateren.. zijn we daar ook weer van verlost :okdan: [/B][/QUOTE]

:dubbel: :mega:

En natuurlijk de tracks in de gaten houwe hier: als er 1 gaat posten met een fruity loops track met een gastoptreden van Ali B dan lijkt me dat toch wel verdacht :D

Het zijn toch zogenaamd gasten van de ghetto? Gewend aan het harde leven op straat. Gasten die veel hebben meegemaakt. Misschien moeten ze eens gaan buurten op 1 van die hangplekken!!

Misschien maken we binnenkort wel kennis met de "Poolse" Ali B

Laatst gewijzigd:
Backups anyone ??? Dat begrijp ik toch nog steeds niet he, dat je geen backups maakt aan het eind van een werkdag, voor mij part ieder dagdeel, externe HD eraan en gaan.

Het is voor die gasten te hopen dat ze iig het materiaal terug kunnen krijgen.

Origineel geplaatst door Catalunya
Het zijn toch zogenaamd gasten van de ghetto? Gewend aan het harde leven op straat.

Ja, maar toen zij jong waren, waren Pietje Bel en Ciske de Rat de bully's uit de buurt

Origineel geplaatst door Cornerman
Backups anyone ??? Dat begrijp ik toch nog steeds niet he, dat je geen backups maakt aan het eind van een werkdag, voor mij part ieder dagdeel, externe HD eraan en gaan.

Het is voor die gasten te hopen dat ze iig het materiaal terug kunnen krijgen.

oftopic:
ik ben zelf wel te spreken over servage.net voor 6,35 per maand heb je 360 GB opslag en kan je hem binnen je windows mounten als netwerk drive. Geen gedonder meer externe schijven en er worden backups voor je gemaakt en je data is overal tegelijk bereikbaar

Origineel geplaatst door Deimos
Ja, maar toen zij jong waren, waren Pietje Bel en Ciske de Rat de bully's uit de buurt

toen ze jong waren was hiphop nog een dansje.....:D

Back