Halve studio gevonden?

Origineel geplaatst door krachtwerk
als het iemand van ons zou zijn, dan zou dr wel anders worden gereageerd:stupid

Gast, volgens mij heb je in Berlijn nog nooit iets van The Partsquad megekregen. :biertje:

Blijft nog steeds wat Krachtwerk zegt, staan. Het lijkt wel alsof iedereen erg blij is dat hun spul is gejat. Of je nou wat ze fabriceren leuk vindt of niet, dit wens je gewoon niemand toe. Hoe zou jij het vinden als er bij je wordt ingebroken en je gear wordt gejat?

Origineel geplaatst door Camiel Toe
Blijft nog steeds wat Krachtwerk zegt, staan. Het lijkt wel alsof iedereen erg blij is dat hun spul is gejat. Of je nou wat ze fabriceren leuk vindt of niet, dit wens je gewoon niemand toe. Hoe zou jij het vinden als er bij je wordt ingebroken en je gear wordt gejat?

Ik zou het niet leuk vinden dat er bij mij ingebroken wordt, maar dat wil niet zeggen dat ik het niemand toewens. Zo'n moraalridder ben ik nu ook weer niet. Of ik het The Partysquad toewens? Nee hoor, zo'n idiote hekel heb ik nog niet eens aan hun muziek. Sterker nog, ik luister liever een uur lang naar The Partysquad dan dat ik nog 1 keer naar die muzikale wrat van een "Under my umberella ella ella eej eej eej eej" Kotsbraakbaggertroep moet luisteren.

Ik ken ook amper videoclips van ze, maar als die nu in de stijl waren geweest van de gemiddelde Amerikaanse hiphopclip, boordevol materialisme, dan had ik het ze van harte toegewenst.

Origineel geplaatst door krachtwerk
als het iemand van ons zou zijn, dan zou dr wel anders worden gereageerd:stupid

Origineel geplaatst door Camiel Toe

Jullie hebben duidelijk geen humor!! Kan vaak helend werken in deze zieke maatschappij.

Herrie van Ali B ontvreemd?

Oh, nou dan scheelt het al weer :)

Die 7500 beloning. Zal dat vanwege de gear zijn of het geld dat ze mislopen door de nummers? Want die nummers krijgen ze toch wel weer terug... via bittorrent...kuch

Wel lullig uiteraard, diefstal wens je niemand toe. Maar ze zullen vast een goede verzekering hebben.

"de schade voor het tweetal ligt rond de 40.000 euro" ..

Dus wel ff iets meer dan twee pc's, het zal je maar overkomen. Ik vind het wel van karakter getuigen dat ze in dat filmpje aangeven positief te blijven en gewoon door willen gaan.

Back