Nieuwe Analoge Synthesizer

Origineel geplaatst door Groene ridder
Maar op de Moog-site spreken ze over Voyager software.
Kan je een analoge synth dan met software sturen?
Of heeft de Voyager zoals de Andromeda een analoge klankopwekking met een digitale bediening?

En by the way: Zo'n prijs en dan alleen maar monofoon? Dat vind ik wel raar in 2007?

De software stuurt een gedeelte van de analoge electronica aan (correct me if i'm wrong). Dit geeft o.a. meer mogelijkheden in sturen met midi en houdt de oscilators stabiel. Zo kan je bijv ook met een sequencer programma de Voyager 'aansturen'.

De laatste opmerking zou eigenlijk ook meer in 1987 thuishoren dan in 2007. :D

U maakt leuke strips bij de weg :okdan:

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
De opmerking ging over een JX8P, geen JX3P.
De JX8P is ook echt geen HiFi bak (wat dat dan ook moge wezen). Broeierig, nukkig, scherp is wat in me opkomt.

Ik zou ook niet weten wat ermee bedoeld werd, en heb beide synths nooit in het echt gehoord :). Ik wou gewoon even corrigeren. :)

Origineel geplaatst door Alex Omega
als de dsp's eindelijk krachtig genoeg zijn... :o:

...

ze zijn al krachtig genoeg man,enkel 'wij' mogen ze niet kopen.

Origineel geplaatst door Nicolas 2000
Ik zou ook niet weten wat ermee bedoeld werd, en heb beide synths nooit in het echt gehoord :). Ik wou gewoon even corrigeren. :)

OK, ik zit bij de oude JX-verdedigingsbrigade. Ze kosten geen drol, gewoon es kopen.

Zo'n customsynth JX-3P met PG200 ingebouwd en nog wat extra midimopjes ofzo. Ziet er mooi uit, klinkt mooi, werkt leuk. En is waarschijnlijk wel duur dan :).

DSCF8584.gif

Maar gewoon JX-3P + PG-200 lijkt me ook al erg leuk.

Back