Device Maps Cubase SX

mansher

Vintage Voltage
Ik kwam deze tegen en ik dacht,handig voor ieder van ons die nog met SX werkt....

Er staan ook een paar dummy panels op om gewoon als oldschool patchsheet te nuttigen...

http://www.cykong.com/CubaseSX/SXpanels.htm

Ik hoop dat iemand er wat aan heeft.....

Ik werk nog met SL 1 bvb.......;)

Maar idd.....

Godverdekke hé, ik zou erg graag die device panels hebben voor m'n cheetah ms6( en prosynth als die er zijn) . Tuurlijk ondersteunt SL3/studio4 dit niet. Nog mooier is dat ik 100€ betaalde voor de upgrade van SL1-->3 en dat nu de upgrade van SL1/2/3-->Cubase 4 hetzelfde kost :(

Das idd balen Toon,maar ergens beter dan dat ze bvb voor ieder upgrade van versie naar versie (bvb SL1----SL2=100euro en SL2---_SL3=100 euro) zowiezo zouden aanrekenen...

Ik wacht gewoon tot ik niet anders kan dan upgraden net zoals toen met cubase vst...Ik heb eigenlijk meer dan genoeg functies nu, dus eigenlijk hoef ik niks meer, maargoed, je wil natuurlijk wel uiteindelijk compatible blijven hé...

Misschien moet je de beste es mailen om te vragen of ie geen plannen heeft om ze te gaan omsmeden....

Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...
Is er ook een goed device map voor de Roland JP8080 en Nord Rack 2 beschikbaar.

Meerdere malen op internet gezocht, maar niet gevonden. Ook niet bij Roland of Clavia. Wie wil zin device map delen?

Of hebben jullie nu ook gewoon de standaard aangemaakt in cubase?

Last edited by a moderator:
Aangezien het de Nationale Oude-thread-omhoog-schop-dag is...
Is er ook een goed device map voor de Roland JP8080 en Nord Rack 2 beschikbaar.

Meerdere malen op internet gezocht, maar niet gevonden. Ook niet bij Roland of Clavia. Wie wil zin device map delen?

Of hebben jullie nu ook gewoon de standaard aangemaakt in cubase?

Naar die van de JP8080 heb ik me ook de krampen gezocht. Het is een mooi project voor iemand die er een beetje in thuis is om er ééntje te maken. Volgens mij bestaat hij namelijk echt niet...

Naar die van de JP8080 heb ik me ook de krampen gezocht. Het is een mooi project voor iemand die er een beetje in thuis is om er ééntje te maken. Volgens mij bestaat hij namelijk echt niet...

ik heb er 1 gemaakt in 2006. ik heb hem even voor je online gezet
Roland Jp8000-Jp8080 Cubase SX Device map

Hij staat hier slechts tijdelijk, dus op tijd downloaden ;)

ik heb er 1 gemaakt in 2006. ik heb hem even voor je online gezet
Roland Jp8000-Jp8080 Cubase SX Device map

Hij staat hier slechts tijdelijk, dus op tijd downloaden ;)

Quifster bedankt!!! Ik ga hem vanavond even proberen. Je bent een held!!:mega:

Edit: Ik kan hem niet uitpakken. Winrar zegt dat het bestand beschadigd is.....Kan je er nog even naar kijken Quifster?

Laatst gewijzigd:
Quifster bedankt!!! Ik ga hem vanavond even proberen. Je bent een held!!:mega:

Edit: Ik kan hem niet uitpakken. Winrar zegt dat het bestand beschadigd is.....Kan je er nog even naar kijken Quifster?

net ff getest, was inderdaad niet compleet geupload, heb het nu hersteld.
dus ff opnieuw downloaden, dan werkt het

Back