HardCore 4 Life

Origineel geplaatst door bikkel
Ja jammer dat het geluid wat minder was, wel relaxed dat het beneden het minst warm was. Die piekie paunder ziet er meer uit als een of andere geflipte techno DJ dan als een Fin trouwens ;)

tis inderdaad een vaag figuur die peaky pounder... 8o)

Origineel geplaatst door metatron
Gaat je trouwen nog meer muziek uitbrengen op TTM, want wat daar tot nu toe is uitgebracht van u is SUPER

wie ik ?? ik ben peaky pounder niet hoor.. is een gozer uit finland.
Ik weet wel dat ie weer een nieuwe EWP af heeft, 2 zelfs, een techno en een hardcore release.
Check zijn site maar voor meer info: peakypounder.tripod.com

wie ik ?? ik ben peaky pounder niet hoor.. is een gozer uit finland.
Ik weet wel dat ie weer een nieuwe EWP af heeft, 2 zelfs, een techno en een hardcore release.
Check zijn site maar voor meer info: peakypounder.tripod.com

Die Jeffrey toch, altijd in de stemming om wat inside information met ons te delen. Ik wou dat ik zo'n lijntje had met hardcore-god Peaky.

He moet je deze topics maar eens gaan bekijken

http://www2.terrorworld.net/forum/v...ounder&start=25

Laster....niets als laster....vooral die "bla" gast die doet net of ie het allemaal weet....irritant kereltje....

volgens mij weet hier niemand wat echte artcore is.

ga maar eens DJ Ruffneck - The Enemy luisteren en durf dan nog te zeggen dat het blij is :D

Alleen Ruffneck/Gangsta Alliance maakte Artcore de rest was idd blije troep.

en toen Supreme Alliance nog met de Substyle Darkcore kwam was het helemaal gebeurt met de blije shit(de echte Darkcore is een Artcore substyle)

:biertje:

Origineel geplaatst door metatron
En Darkcore is ook wat meer op geluiden gericht en niet echt een melo wat je dan wel in artcore terugvind

Ik denk dat de definitie van Darkcore ook alweer verpest is :(

De echte darkcore zijn de sin platen(supreme Intelligence) en als er in muziek style veel melodie zit is het wel op de SIN reeks.

De Darkcore van tegewoordig is meer Industrial gericht.

artcore en blije ?!?! dat gaat niet samen en ik denk dat je gewoon de 13 in 1 doos 97 style bedoelt, de achte srtcore zeg maar is juist een heel hoogstaande style die door mensen werden gemaakt die hardcore en muziek maken als kunst beschouwden (dus niet alleen hardcore maken ff voor de duiselijkheid) en een goiede voorbeeld daarvan is toch duidelijk dj ruffneck, ondanks dat niet iedereen hem vet vond was hij toch vaak zijn medeproducers ver vooruit qua mixkwaliteit en inventiviteif!

Back