Waldorf Blofeld

ja werkt prima op 64 bit mac.
editor werkt 100% op sysex.
ook in max for live, ondanks het feit dat ableton geen sysex verstuurd, ik heb dat opgelost door een virtuele midi poort te programmeren in java.

Als je meer vragen hebt stuur je maar een mail/pb.

Ik heb geen demo gemaakt omdat dat erg veel extra werk is en de prijs vrij laag is.

Er zit ook geen copy protection op, omdat ik dat zinloos vind en vertrouw op het goede in de mens :D

Super! Meteen even kopen :D

Zojuist aangeschaft. Nu wachten tot installatie-bestand wordt verstuurd. Met een beetje geluk kan ik vanavond de blofeld met editor gebruiken (mocht alles goed gaan).

Zit er btw ook een algemene randomize functie op? Of alleen per 'onderdeel'?

*edit 1: installatie is al binnen :D
*edit 2: Super prijs Synnys! Dat was voor mij de reden om het aan te schaffen. Andere producten vind ik te duur.

Blofeld binnen (alleen nog niet aangesloten). Een potmeter (Mix 2) werkt zo goed als niet. Is dit makkelijk op te lossen? Versie 1.22 staat er al op btw.
Ga hem waarschijnlijk opsturen (zit nog garantie op). Of raden jullie aan om het zelf te fixen? Zo ja, kan je de juiste potmeters bestellen in Nederland? Of moeten die dingen van ver weg komen?

Laatst gewijzigd:
Maar ook bij mijn probleem? Als ik snel draai pakt ie de waardes niet. En draai ik sloom of druk ik hard, dan pakt ie hem wel. Dat is toch gewoon een verrotte pot? De rest doet het namelijk wel.
Vooral dat als je hard drukt en dat ie het dan wel doet vind ik raar.

Het kan dan ook inderdaad wel een verrotte encoder zijn.
Volgens mij zijn ze vrij standaard en dus makkelijk te verkrijgen. Waar precies weet ik niet zo.

Je kan, als je het NU wilt weten, de 'stukke' encoder verwisselen met een goede. Weet je het meteen zeker.

Als je er dan toch in bent, doe meteen die 470pFjes! Is anders alleen maar uitstel van executie..

De editor van SynnyS werkt tot nu toe lekker hier. Is het ook mogelijk dat (in de editor) de parameters worden bijgewerkt als je wisselt naar een volgende preset? Of kan dit niet omdat de Blofeld geen midi out heeft?

Als je nog garantie hebt, laat ze dan eerst maar zelf hun product repareren ja!

Ja is gekocht op 12-09-2014. Alleen heb ik hem wel van iemand gekocht (dus 2e hands). Maar dat moet voor de garantie geen probleem zijn.

Back