Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nou na 18x proberen is het dan toch gelukt met spectre, \0/
Das goed om te weten, want ik had het al opgegeven bij een van de Blofeld desktop versies. Daar was inderdaad die Friedrich Nietzsche uitspraak op af te lezen en daarna bleef ie hangen op een blanco scherm, om vervolgens na herstarten gewoon weer doodleuk terug te keren in versie 1.16b
![]()
Dit was dan ook het geval bij de oudste versie van de twee Blofelds, dus misschien is het de ouwe revisie die wat minder goed wil luisteren ....
En, en, en? Syncen de LFO's?

Ben wel heel erg blij dat de encoders nu weer werken..thanks WaldorfBen wel heel erg blij dat de encoders nu weer werken..thanks Waldorf

De ARP syncte eergisteren wel, maar verder ben ik toen niet gekomen, ik ben zowaar muziek gaan maken
Gisteren syncte de ARP weer niet, maar dit was één van de ARP presets, wellicht dat die niet direct aan midi syncen maar gewoon op het ingestelde BPM lopen. Ook toen ben ik weer met het muziekje verder gegaan, dus weinig Blofeld testen.
Muziekje is overigens wel met Blofeld geluiden, dus wat dat betreft heeft de update voor mij wel geholpen. Voor het eerst sinds een jaar of twee heb ik weer iets met de Blofeld gedaan![]()

!Moet de Blofeld met USB aangesloten zijn aan mijn PC om Sunnys editor te kunnen gebruiken? Ik kom er even niet meer uit...
klopt, dat was al in Windows 98Waar jullie over praten is een beperking van windows. Die kan een midi poort maar in een applicatie tegelijk gebruiken. OSX heeft hier uiteraard geen last van.
Windows gebruikers moeten bij een editor de blofeld dus gebruiken via USB en de DAW via legacy midi.
klopt, dat was al in Windows 98
</rant>Windows gebruikers moeten bij een editor de blofeld dus gebruiken via USB en de DAW via legacy midi.