Mensen uit Zwolle

Volgens mij wonen er best wel wat forumleden in of in de buurt van Zwolle.

Misschien een keer een meeting organiseren? Eureka werd hierboven genoemd - heeft dat tegenwoordig niet een andere naam? Of via Hedon? Ik heb er geen contacten dus weet niet hoe commercieel zij erin staan. Of via een buurthuis zoals De Enk aan het Assendorperplein?

Volgens mij wonen er best wel wat forumleden in of in de buurt van Zwolle.

Misschien een keer een meeting organiseren? Eureka werd hierboven genoemd - heeft dat tegenwoordig niet een andere naam? Of via Hedon? Ik heb er geen contacten dus weet niet hoe commercieel zij erin staan. Of via een buurthuis zoals De Enk aan het Assendorperplein?
Dat zou het wel wat praktischer maken voor mij om 'even' aan te waaien :)

Misschien moeten we maar eens proberen om een SynthSwolle meeting te organiseren

Ik ben voor! Ik was laatst in een ruimte die ze verhuren voor weinig. Inclusief koffie en thee, zelf de afwas doen en na afloop stuurde de organisator iedereen een Tikkie. Iets van 3 euro pp volgens mij. Dat lijkt me serieus leuk 🤘

P.S. Als iemand zich aansluit wil ik dit best samen organiseren. Als stok achter de deur.

Afgelopen tijd veel gejamd in Amsterdam, Rotterdam, Nijmegen en Utrecht, omdat Zwolle niet echt (echt niet) een goede synthcommunity heeft.
Daarom bezig met een ruimte in Rotterdam ook, voor een muziekevent.

Nog maar eens een poging dan voor Zwolle. Waarom niet. Ik sluit aan en ben benieuwd wie er verder op af komen 🎶

Laatst gewijzigd:
…lijkt me dan nog niet…(?)

Geduld is een schone zaak 😊 Ik heb contact met een locatie waar ze een huiskamer verhuren voor 25 euro per dagdeel. Een kan koffie kost 2,50 en dat is het goedkoopste wat ik vind. Ik weet niet hoe hard de muziek mag.

Als iemand andere locaties kent dan ook helemaal prima. Via de kinderen probeer ik nog wat via welzijnswerk hier in Zwolle. Die hebben Jongerencentra waar ze soms ook ruimtes verhuren.

Wel een opmerking. Het lijkt me leuk om dit van de grond te tillen, maar dan wel samen. Dus als zich iemand wil aansluiten, graag. Dan kunnen we misschien ook Eureka of een andere locatie benaderen 👌

Tijd en prioriteit ontbreekt mij om hier veel energie in te steken zelf.
Het lijkt me erg leuk om samen te jammen, maar het lijkt me ook goed om eerst wat verwachtingsmanagement te doen.
(via teams ofzo) mocht er genoeg animo zijn.

• Duimpje
Duimpjes: FJH
Tijd en prioriteit ontbreekt mij om hier veel energie in te steken zelf.
Het lijkt me erg leuk om samen te jammen, maar het lijkt me ook goed om eerst wat verwachtingsmanagement te doen.
(via teams ofzo) mocht er genoeg animo zijn.
Helemaal eens. Want naast dat geduld een schone zaak is, brengen we allemaal onze verwachtingen en ervaringen met eerdere initiatieven en ‘leveren’ mee 😉

Back