favors die ik nog heb
mpc60 so simpel en gewoon altijd fun om mee te werken inspiratie doos nr1 ,dit ding kan ik echt blindeling mee werken ,de enige(voor mij) sequncer sampler die voelt als een instrument os 2,12 intern werkt hij dus ook niet met midi zeeeer strak
en ziet er gewoon zeer cool uit
ensoniq mirage ook so simpel en als 8 bit lover klinkt het allemaal lekker ranzig(alsof het van een soffige plaat komt) ook mijn 1e sampler ever lekker analoge filters
roland vp 9000 niet heel simpel maar wel altijd verrassende dingetjes mee te doen kwa real time audio manipulatie
ook een eigen digitale sound waar ik wel van hou
wat heb ik gehad
s950 gebruikt hem allen voor drums klonk zeeg goed maar de mpc60 klinkt echt strakker en werkt 10 x fijner
sci prophet 2000 dit is echt een van de best klinkende samplers ,mooie filters ,vondt hem te complex en de workflow niet fijn
emax 1 ,klonk vondt altijd silky.. maar vondt het irritand dat hij met editen altijd eerst een disck nodig heeft een verschrikkleijk groot en lelijk
oberheim dpx1 zeeeeer dikke sound sample player van s900 mirage sci prophet 2000 ssm filters,is met de schoonmaak weggedaan , mpc blijft drumking 1 maar soms mis ik hem,,, zeer wollig laag en kraakt en piept lekker
akai 612 zeeer simpel klint ook ranzig maar alleen 1 sample een van die klotige mini floppy,s
ensoniq eps heeft een aanstekelijke sound,beetje mini discachtig had er altijd problemen mee , voor mij niet echt betrouwbaar
ensoniq asr-x kwa samplen ,zooo simpl en klinkt ook lekker dik en editen wordt je tureluurs van die scroll knob is misser 1e klas
akai z4 ,tja als je veel van multi samplen houdt is dit je ding,maar geen eigen karakter zeer transperante sound te klinisch voor mij editen. via de comp wel zeer simpel..
akai s2800 dit is de sound uit de s3000 serie en deze klinken gewoon zeer goed gewoon power komt eruit,de xl versie klinken een stuk minder gewoon dunner net als de 2000, ik heb weggedaan omdat hem toch eigelijk niet gebruik,maar verder een aanrader,editen,is als je akai niet gewend bent weer niet een aanrader