Iemand een Memory Moog voor EUR 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Wiseguy
1 I will take the bike and the papers to the shipping company..

...LADIES AND GENTLEMEN!

The DSF Award for most lazy ánd most stupid con-artist this month goes to...........
Possibly some chick who's maybe from London UK.... Called: Kelly Sotter!
:dubbel:

Te lui om 'search-replace' te doen... dan verdien je ook geen handel! :maffia:

Echt het warme water heeft ze niet uitgevonden nee :)

Is het niet toevallig deze Kelly?

Attachments

• kelly5.jpg
    kelly5.jpg
    38,8 KB · Bekeken: 100
Heb voor de zekerheid deze juffrouw maar even bij de admins aldaar gemeld en beide
bieders een mailtje gestuurd.
Hoewel, als je hier op in gaat dan ben je kennelijk nog dommer dan miss Kelly en
verdien je gewoon om opgelicht te worden. :stupid

Origineel geplaatst door senso
Heb voor de zekerheid deze juffrouw maar even bij de admins aldaar gemeld.

Had ik al gelijk gedaan, alleen lijkt het niet dat er iemand aktie onderneemt tegen deze lowlife,
althans duurt wel erg lang.

Origineel geplaatst door Wiseguy
Had ik al gelijk gedaan, alleen lijkt het niet dat er iemand aktie onderneemt tegen deze lowlife,
althans duurt wel erg lang.
ik sla deze post byna over zovaak zie je aks / m moog / en meer voor net 1000
kijk asje nou juno 60 voor 150 ga verkopen sla jesneller een slag [tip voor de oplichters ]
meer gegadigden en minder vragprijs want 1000 stuurje toch niet soo maar op
ofwel
tsi wel erg dat er zoveel / vaak dit soort scam uhhh scummm rondloopt
eerst zagjedat niesoo veel
:Z :(

Origineel geplaatst door René
Ik zou haar de hele dag laten bespringen door mijn vriend Bokito.

Ik denk dat "ze" qua uiterlijk niet veel verschilt en dat Bokito wel interesse heeft.

ik dacht reageer ook maar eens, krijg ik een mail van haar:

Actualy the memorymoog is located in London, Great Britain. If you are really interested in buying, i will cover all of the shipping taxes. For this deal i was thinking of using an international third party company, something similar to escrow. Email back for more info and detailed pics. Bye

komt dat ff mooi uit dat ik momenteel in london woon... ga nu ff vragen of ik langs mag komen om hem te checken,
inpakken en wegwezen die fiets. hoeft ze ook geen taxes te betalen :P! ik hou jullie op de hoogte!

een replietje met:

Hi kelly, thats perfect!!! i also live in london, i live in finsbury park thats zone 2... i guess
that makes it easier for you since you dont have to pay any shipping costs then. Let me know when and where i can test the moog! with kind regards Roi

wedde dat ze niet meer reageerd ;)!

Er staan er trouwens nog steeds drie keurig netjes vermeld, ondanks diverse meldingen
bij 2ehands.be.
Tijd om de blondine-geintjes te vervangen door Belgen-moppen? :duivels:

Of zou degene die dat daar behandelt misschien toevallig ook Kelly heten?

zal ik t doen!?

Ik zou niet in je eentje gaan, neem ff wat mensen mee. En eerst zien dan pas betalen..

"Ja ik heb hem in de auto om de hoek, geef het geld maar dan pak ik hem voor je"

:erm:

Om dat dus te voorkomen. :o:

ja idd! zoiezo ga ik met 0,0 centjes op zak gewoon een kijkje nemen! en denk dat ik ook niet alleen ga nee,
wat moet een memory moog vandaag de dag dan opleveren? (niet dat ik nu ineens wel geloof dat "ze" er eentje heeft)

Mijn god je denkt toch niet echt serieus dat die persoon een Memorymoog te koop heeft ?
1000 % zeker van niet, toen ik die goorlap sprak was het nog een bike, stel anders ff een vraag
over de vocodersectie van de MM vraag of dat allemaal perfect in orde is.

Wat er gaat gebeuren is a: de Nigeriaan die je belt gaat je alsnog proberen om te lullen om
het geld over te maken met een of andere smoes, b: ripdeal, c : je wordt niet gebeld.

Een van deze 3 opties gaat gebeuren, ben wel benieuwd welke.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back