Iemand een Memory Moog voor EUR 1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Hij kan je natuurlijk ook altijd nog in elkaar slaan op de plaats van afspraak, in de hoop dat je een berg cash geld op zak hebt. Laat ons alleszins al hopen dat dat niet het geval zal zijn, want er zijn genoeg mensen die zelfs tot zulke dingen in staat zijn.

Ik ben zelf ook al 'ns bijna in elkaar geslaan om de 20 euro die ik toen op zak had.
Oppassen dus!

Origineel geplaatst door elektrofunk
ja idd! zoiezo ga ik met 0,0 centjes op zak gewoon een kijkje nemen! en denk dat ik ook niet alleen ga nee...

De meest logische manier is: gelijk de politie meenemen.
Maar voor zover ik ze ken (tenminste hier in Amsterdam) hebben ze het te druk met fietsers bekeuren. :(

neem een camera mee en zet het resultaat op youtube :D

ik denk dat ze je gewoon een fiets zal proberen aan te smeren

mijn reactie:

Hi kelly, my phone number is a dutch number so dont know if you want to call an international nr?
You can make an appointment via mail with me which perhaps
is easier. I really want to see the memorymoog and test it before i buy it from you since
1000 euro's is a lot of money to bring with me, and dont want to make an impulsive
buy before I'm 100% sure this machine works and looks ok!

So please contact me soon, mail with a potential date and place.
kind regards Roi

.... en nee ik denk niet dat ze (lees hij) een memorymoog heeft natuurlijk (zou wel leuk zijn ;) maar ben niet dom)
maar ik ben gewoon nieuwsgierig. en NEE ik laat me niet in elkaar slaan. zijn 2 oplossingen:
1 of ik neem een paar mensen mee [liefst politie wat denk ik hier niet gaat lukken]
2 of ik spreek niet verder af dan in the tube station en ze moeten dat ding maar mee nemen naar de tube!
... eerst kijken of en hoe ze reageren! ;)

maar naar alle waarschijnlijkheid gaat t zover nieteens komen ;) want die vent gaat me niet mailen en als ie dat wel doet
ben ik niet diegene die gelijk denkt : hoera een memorymoog. eerst een goed back up plan hebben !

En in België slapen ze nog steeds. :(

Zojuist nog maar een mailtje naar onze zuiderburen gestuurd:

> Goedendag.

> Ik kan nauwelijks zeggen hoe teleurgesteld ik ben, dat ondanks diverse klachten van mensen
> over dit overduidelijke staaltje van oplichting, deze drie advertienties nog steeds niet door jullie
> verwijderd zijn.
> Dit geeft de plaatser van de advertenties alle gelegenheid om diverse geïnteresserden geld uit
> de zak te kloppen.
>
> Jammer hoor!
> Senso

Ik stel voor dat we massaal e-mails beginnen te versturen naar dit individu.

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Ik stel voor dat we massaal e-mails beginnen te versturen naar dit individu.

Ja! Heeft iemand nog zo'n typisch mailtje uit Nigeria? Beetje aanpassen en massaal erheen vesrturen! Kijken hoe ze daar op reageren!

Die advertentie moet gewoon weggehaald worden.

En als je als sukkel erin trapt dan verdien je eerlijk gezegd niet beter. Maar neemt niet weg dat die scammer achter de tralies hoort.

Mailtje van "Carineke, beheerder 2dehands.be" ontvangen:

Beste bezoeker,
Bedankt voor uw reactie,
ik heb de advertentie verwijderd.

En inderdaad, die is weg. Dank je wel voor deze bloedsnelle aktie, Carineke!

Maar ik had toch ECHT geschreven: "3 advertenties". :confused:
Toegegeven, dan moet je wel tot 3 kunnen tellen.
Heel lastig, als je behave Belgische ook nog blond bent.

Met excuses aan alle superintelligente Belgen en blondines op dit forum. ;)

Origineel geplaatst door senso

Met excuses aan alle blondines op dit forum. ;)

Excuses aanvaard :D

Verdere ontwikkelingen....

Ik heb me kennelijk vergist want ze hebben bij 2ehands.be toch niet still gezeten!

Van de andere advertenties hebben ze keurig netjes 2 biedingen verwijderd:
Het 999.999,99 bod van Nietbiedenopdezeadvertentie en
het 0,10 bod van Kelly Isdeadsoon.

Ze letten dus toch op!
:stupid

Origineel geplaatst door senso
Voor de mensen die zich vervelen:

Kelly Sotter kelsoter@hotmail.com

;)

i'm ok with the price but i will not send you my back account. I want the deal made through a third party agency, something similar to escrow. Tell me you name and address first and then we can talk more.

> Subject: xxxxxx@telenet.be: Reactie op zoekertje 23359976 op 2dehands.be:
> Date: Thu, 14 Jun 2007 09:37:06 +0200
> To: kelsoter@hotmail.com
> From: noreply@2dehands.be
>
> Dit bericht is vanaf http://2dehands.be verstuurd door xxxxxx@telenet.be.
>
> Hello there,
>
>
>
> I will buy your MM. Please, do not sell it to anyone else, since I'm looking for a MM quite a long time now. Yours seems in good condition.
>
> I will pay 1500?
>
> Send me your personal account number, correct name + adress asap and I will send you 1500? right away.
>
> But before that, send me your mobile phone number & e-mail adress.
>
> Please send goods by UPS.
>
> Sincerely yours,
>
> xxxxxxx
>
> Het zoekertje:
> > Moog Memorymoog Plus Synthesizer Synth w/ Midi
> > You are looking at one of the finest synths ever built. The Memorymoog Plus is essentially six Minimoogs stuffed into one glorious analogue keyboard. This particular Memorymoog is in better shape than any other I have seen. The synth has no operational problems. All the oscillators tune up reliably. There are just a few fine scratches on the back of the synth. They are visible in the pictures below. Since this is the Plus model, it is fitted with a built in sequencer and MIDI. Because of the nature of analogue synthesizers, especially the Memorymoog, I suggest that you get the keyboard tuned after shipping. The manual details the process, but unless you are experienced with electronics, it should be done by a professional. For more info and photos contact me in my email.
> >
> > Prijs: ? 1.000,00
> > Type: Aangeboden
> > Instrument: Synthesizers
> > Bieden: Ja
> > Conditie: Gebruikt
> > Foto: http://img.2dehands.be/f/normal/23359976.jpg
> > http://img.2dehands.be/f/normal/23359976_1.jpg
> > Afdeling: Muziekinstrumenten
> > Rubriek: Muziekinstrumenten
> > Naam: Kelly
> >
>
>
> U vindt het oorspronkelijke zoekertje hier:
> http://www.2dehands.be/moog-memorymoog-plus-synthesizer-synth-23359976.html
>
> Tip: Gratis inkt voor uw printer? Klik hier:
> http://impbe.tradedoubler.com/imp/76308/457363
>

--------------------------------------------------------------------------------
Live Earth is coming. Learn more about the hottest summer event - only on MSN. Check it out!

--------------------------------------------------------------------------------

No virus found in this incoming message.
Checked by AVG Free Edition.
Version: 7.5.472 / Virus Database: 269.8.16/849 - Release Date: 14/06/2007 12:44

HAHA
:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back