Laat ik voorop stellen dat dit best een lekkere track is... maar ik heb een aardige lijst van puntjes
Ten eerste de kick. Dit is een echte typische hardhouse-kick (à la Tom Harding en Captain Tinrib, ik vind 'm, maar da's persoonlijk, niet echt techno) en staat veel te hard in de mix.
De totale mix klinkt te wollig, niet ruimtelijk, geluiden doven elkaar uit en da's jammer, want je hebt er gave elementen inzitten.
De hoover-pad om 'm zo maar ff te noemen die er op 1.10 in komt is erg vet, maar ook wel erg 2002

En ik mis het 'mooie' hoog van hi-hats e.d. Maar ook dat is een kwestie van persoonlijke smaak denk ik.
De opbouw van de track... mwa, en de eindjes van de breaks mogen van mij ook wel wat spannender.
Waar je flink aan moet werken is de totale mix. In deze track zitten de geluiden elkaar vooral in het laag en mid-laag in de weg. Ik kan je helaas niet zo even snel vertellen hoe je dat het beste voor elkaar krijgt, want dan ben ik overmorgen nog niet klaar. Afmixen is een kwestie van gehoor, gevoel en ervaring, maar daar is op dit forum meer dan genoeg over te vinden.
Behoorlijk wat kritiek, maar ik wil er bij zeggen dat ik wel kan horen dat je absoluut op de goeie weg bent.
keep it up!