Ik ben van plan zelf een simpele oscilator te gaan bouwen gebaseerd op een ne555 ic die aan te sturen is via cv. Ik al een schematje en een onderdelen lijstje. Moet alleen nog alle onderdelen kopen. Maar ik wil dit natuurlijk als het werkt gaan uitbreiden met een filtertje en een vca ofzo. Heeft iemand hier schematjes van of schema's van oscilators gebaseerd op andere ictjes? Ik had zelf al gezocht met google maar echt simpele schema's waren er niet.
Ik wil nog niet gaan beginnen aan een complete diy synth (zoals fatman of asm-1). Ik wil eerst iets simpels maken voordat ik hier aan begin.
Ik wil nog niet gaan beginnen aan een complete diy synth (zoals fatman of asm-1). Ik wil eerst iets simpels maken voordat ik hier aan begin.

ben er 2 1/2 uur mee bezig geweest om het in elkaar te zetten. En het geluid is te vergelijken met een euuh tja een hoog piep toontje dat met een cv te regelen is
is, ben ik toch wel tevreden met het resultaat, ik had namelijk niet verwacht dat het me zou lukken.....
) proberen te maken, kijken of me dat ook lukt.