Acidlab vs Evolver

haha wat een rare vraag

evolver kan ook dik klinken, maar kan geen slides dusjah..

maybe is een TB-303 iets voor je :dubbel:

tuurlijk kan een evolver wel slides ...oooo h
aleen niet dezelfde typo sequencer he

denk dat de evolver een multitool is met extreme unique eigensghappen
niet perse de dikste / beste tb emulator

De evolver is een diepe bak. Ik zou niet weten waarom je met een evolver een 303 zou willen nabootsen. Koop dan een 303. Zoals al eerder gezegd kun je natuurlijk in de buurt komen van. In principe zou je met elke synth een andere kunnen nabootsen en dan zeg ik nabootsen, t zal nooit als die ene synth klinken, aangezien elke synth andere onderdelen bezit die er voor zorgen dat de synth zijn eigen karakter krijgt. Trouwens de 303 is toch errug eind vorige eeuw, heeft wel zo z'n invloed gehad in de electronische muziek, maar om te blijven hangen in dat ene bakkie, tja....
Ik slinger m'n evolver maar weer eens aan:D

De evolver is een diepe bak. Ik zou niet weten waarom je met een evolver een 303 zou willen nabootsen. Koop dan een 303. Zoals al eerder gezegd kun je natuurlijk in de buurt komen van. In principe zou je met elke synth een andere kunnen nabootsen en dan zeg ik nabootsen, t zal nooit als die ene synth klinken, aangezien elke synth andere onderdelen bezit die er voor zorgen dat de synth zijn eigen karakter krijgt. Trouwens de 303 is toch errug eind vorige eeuw, heeft wel zo z'n invloed gehad in de electronische muziek, maar om te blijven hangen in dat ene bakkie, tja....
Ik slinger m'n evolver maar weer eens aan:D

idd
:doei:

http://www.nerdlab.nl/geluid/STE-005.mp3
opgenomen vlak voor de speaker met een H4n, (klink een beetje dof dus)

komt in de buurt van 303 + distortion...... enigzins :)

=
2x zaagtand , 4 pole filter , wat gespeeld met env. release, filter cutoff, resonance, en feedback.

Laatst gewijzigd:
Back