Zucht kreun en steun!!! :stupid

als je win ME of XP hebt. dan 2000 installen. is veel beter en cubase start dan wel op. Heb ik ook tijdje last van gehad ja met cubase vst 5.1.

Cubasis wilde toen ook niet runnen dus...

Re: Zucht kreun en steun!!! :stupid

Origineel geplaatst door Sebastiaan_2003
Nu werkt alles alleen cubase start nog steeds niet op! Hoe kan dat nou: error 13
Iemand suggesties.
Groetjes Sebastiaan:dj:

ja...

Logic Audio draaien :eureka:

natuurlijk moet cubase wel draaien onder XP. Bij mij in elk geval wel, alhoewel ik geen idee heb waar deze error vandaan komt.
Probeer eens een reinstall, dat is het enige wat ik kan bedenken.

Laatst gewijzigd:
Re: Re: Zucht kreun en steun!!! :stupid

Re: Re: Zucht kreun en steun!!! :stupid

Origineel geplaatst door JazzMann

ja...

Logic Audio draaien :eureka:

Ja joh, begin ff met Logic Audio nu het niet meer ondersteund wordt voor de PC.. ;)
(toch?)

Origineel geplaatst door King of Snake
natuurlijk moet cubase wel draaien onder XP. Bij mij in elk geval wel...

Cubase werkt prima met WinXP.

Probeer eens een reinstall, dat is het enige wat ik kan bedenken.

Dat zou ik ook proberen. En dan meteen updaten naar SFP 3.1c om de meest recente versie van zowel de driver als de software te hebben.

Sebastiaan, welke versie van de CW software heb je nu geïnstalleerd? En heb je CW al een mailtje gestuurd? Tenslotte zouden zij moeten weten wat de foutmelding betekent.

Ik snap niet eens hoe je een update moet downloaden, heb jij een idee?? Ik heb nog geen mailtje gestuurd naar cw maar wel contact gehad met iemand die er cursussen in gaf, die zei ook dat ik die nieuwe drivers moest installeren, maar ik snap er geen zak van.

Om te kunnen bepalen welke update je moet hebben, moet je wel eerst weten welke versie van de software je nu geïnstalleerd hebt.

Als je de PowerSampler II hebt, dan wordt deze volgens mij geleverd met de SFP 3.1 software. Dan moet je eerst updaten naar 3.1a en daarna updaten naar 3.1c. Komt de kaart met versie 3.1a of 3.1b, dan hoef je alleen de 3.1c update te installeren. Hier kun je deze updates vinden:

http://www.creamware.de/en/download/softw_updates/sfp/default.asp

Heb je echter een PowerSampler, dus niet versie II, dan heb je eigenlijk een Luna met extra samplers en dan is de laatste versie 2.5.

http://www.creamware.de/en/download/softw_updates/luna_pc/default.asp

Houd er wel rekening mee dat deze updates behoorlijk groot zijn en dat je dus een snelle verbinding moet hebben. Heb je Internet via een 56k modempje, dan kun je beter de update bij je dealer halen.

Heb je de betreffende update(s) gedownload, dan moet je eerst de driver van de kaart installeren en daarna de setup draaien.

Succes... ;)

Back