Moeten al die arme hardware fabrikanten weer drivers gaan schrijven en die zielige softwaremannen weer nieuwe duurdere pakketten eruit gaan slingeren.
Gelukkig heb ik altijd nog een 1040st in de kast met een bakje floppen erbij.
Als t dan te erg wordt ga ik even terug naar mn roots en dan weet ik na een uurtje weer waarom ik ooit van windows 95 naar 98 naar xp en nu,...slik,.. :confused: naar Vista moest gaan.
Reaper loopt ook wel aardig en dat programma van sony, alhoewel ik alleen maar de express versie heb. Reason draait zonder morren, kan ik alleen slecht testen omdat mijn Phonic midi-usb hub niet ondersteund wordt.
toch nog een paar vragen:
- Als je sx3 draaiende hebt op vista, kunnen dan wel alle plug-ins meedraaien of zijn daar ook al weer competabiliteits problemen mee?
- Als je sx3 draait op vista, maak je dan wel volledig gebruik van de dual core processor??
- Als je sx3 draait op xp, maak je dan wel volledig gebruik van de dual core processor of heb je dan geen meerwaarde aan de dualcore???
Origineel geplaatst door bobaphat Ok beetje rommelige topic,,
toch nog een paar vragen:
- Als je sx3 draaiende hebt op vista, kunnen dan wel alle plug-ins meedraaien of zijn daar ook al weer competabiliteits problemen mee?
- Als je sx3 draait op vista, maak je dan wel volledig gebruik van de dual core processor??
- Als je sx3 draait op xp, maak je dan wel volledig gebruik van de dual core processor of heb je dan geen meerwaarde aan de dualcore???
1. als het goed is zou alles het moeten doen, ik heb zelf nog geen problemen gehad met VSTi`s onder vista (icm FLStudio)
2. voor zover bekend wel
3. mits je SP2 gebruikt wel
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.