ik draai met 1gb lekker maar ik denk dat ik toch binnenkort naar de 2gb gaOrigineel geplaatst door kefkekeyser
Nog een vraag over Vista: hoeveel GB memory is aan te raden om heel de boel vlot te draaien? Is 1GB genoeg, of steek je er beter 2GB in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik draai met 1gb lekker maar ik denk dat ik toch binnenkort naar de 2gb gaOrigineel geplaatst door kefkekeyser
Nog een vraag over Vista: hoeveel GB memory is aan te raden om heel de boel vlot te draaien? Is 1GB genoeg, of steek je er beter 2GB in?

Origineel geplaatst door Flesje
Kijk nou eens, wat een handige link!
Origineel geplaatst door Acidfever
Mensen die Mac gebruiken zijn in veel gevallen mensen die er op windows niet uitkwamen. Mensen dus die een Apple hebben gekocht doordat ze niet overweg konden met windows.
|
Bericht door een moderator:
|
|
|
Origineel geplaatst door mikemix
Dit is ook wel een kort door de bocht conclusie hoor.
Geweldig onderbouwd en geweldig uitgaand van feiten.
Kan je de cijfers overleggen die onderbouwen
hoe deze enquete tot stand is gekomen?
Er zijn mensen die met beide (kunnen) werken, en OSX als prettiger ervaren.
Maar idd OSX is niet Vista proof en gelukkig maar.
Origineel geplaatst door ProtoHuman
Bericht door een moderator:
Ontopic blijven aub. ´t Gaat hier over SEQUENCERS voor WINDOWS VISTA. Die eeuwige Apple vs Windows wars kunnen jullie ook prima ergens anders uitvechten.

Origineel geplaatst door mario010
Oooh ja,.. Sata heeft wel degelijk een probleem met XP maar dat is gewoon niet altijd van toepassing op iedere install,..is een combi van hard en soft dat die problemen geeft op veel
van de nieuwste notebooks.
Ik weet dat toevallig helaas uit eigen ondervinding recentelijk.
Klik hier of google "sata problem xp"
Origineel geplaatst door Acidfever
Was inderdaad wat kort door de bocht. Was op basis van eigen ervaringen met mensen die geswitched zijn maar natuurlijk ook een poging eens te laten zien hoe het overkomt als iemand opeens rare off topic praat gaat doen.
Wie heeft er slechte ervaringen met Vista i.c.m. audio overigens? Of gebruiken nog zo weinig mensen Vista echt voor audio toepassingen?
Origineel geplaatst door StiebZ
benieuwd of ik bv mijn Emagic AMT-8 ooit aan de praat ga krijgen onder Vista...

Origineel geplaatst door sander
De driver moet wel op diskette staan!