Acidfever
There's no "I" in denial.
Origineel geplaatst door machine
ik ging eigenlijk alleen maar in op het zinnetje dat ze je een bepaalde kant op dwingen.
ik geef aan dat er een zeer goed alternatief is.
en daarmee geef ik tevens een zeer goede tip lijkt mij.
je hoeft geen slaaf van bill gates te zijn
ok?
ik zal me er verder niet meer mee bemoeien
(ps. volgens mij zijn Logic en MOTU Digital Performer Vista Proof omdat ze enkel op OSX draaien)
Slaaf van Bill Gates....lol...echt....je bent de belichaming van de Apple Fanboy (en alle linux/unix/anti MS activisten)..
"Ze" in je zin over een bepaalde kant op gedwongen worden gaat over hardware fabrikanten als Intel, Asus, MSI etc etc die op hun nieuwe hardware features toevoegen die alleen onder Vista zouden werken. Dat heeft dus NIETS met microsoft te maken verder.
Die features zijn echter niet echt boeiend in dit verhaal, daarvoor hoef je echt niet over te stappen naar Vista. Verbeterde memory management en multi cpu/core support is weer een ander verhaal.
De topicstarter had al gekozen voor windows maar zocht wat gebruikers ervaringen over het gebruik van sequencers in Vista. Jouw opmerking voegde daar niets aan toe behalve een (onterechte) reden voor twijfel. Dat is dus precies wat ik ook op tweakers zie gebeuren. Mensen die een simpele vraag stellen worden in de war gebracht met discussies die helemaal niet aan de orde zijn. Want dit heeft gewoon niet smet een goede tip te maken maar met een manier zoeken om het maar weer eens over OSX te hebben. Totaal niet aan de orde.

lijkt t me slim om het bij deze
en de groetjes!!!