Hans de Vries
Bob the Knob
Geen synth module, maar toch... Ik overweeg aanschaf van een Creamware B4000 module. Heeft iemand hier al ervaringen mee? Klinkt ie net zo geweldig als de Native Instruments plugin B4 II?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Op de een of andere manier denk ik dat je gelijk hebt..Origineel geplaatst door elektrovolt
Hans,
als je van plan bent er een aan te schaffen, zou ik graag een echte demo horen, op de een of andere manier denk ik dat jij er een hoop meer uitkrijgt dan die slappe mp3's van de site
Jimi
Zodra ik hem heb, laat ik je wat horen... BTW, iemand geïnteresseerd in een MultiMoog met originele Moog flightcase en manual?!?Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de B4 II echt véél beter vind dan de eerste versie. Veel helderder, meer gutsy..Origineel geplaatst door Formant
vind de B4 eigenlijk de leukste plugin van NI, alle mierenneuk details ff daargelaten of hoe het origineel klinkt maar t scheurt best lekker, amplitube erover en je weet niet wat je hoort.
Als je bedoelt dat de B4 van NI met een beetje EQ net zo goed klinkt als de B4 II, dan moet ik je toch echt tegenspreken. De B4 II is een werkelijke verbetering en dat wordt niet gecompenseerd door een beetje EQ.Origineel geplaatst door HEXAGON
Spaar je centen en DL die van NI,met wat eq op die van de NI kom je er goedkoop vanaf.

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Ik ga die B4000 gebruiken op een podium, niet in een studio. ..![]()
![]()
....dus....Origineel geplaatst door HEXAGON
Och ok!,dan zou ik zekers voor hardware gaan in dat geval,kost wat kost...

Origineel geplaatst door Hans de Vries
Hoe bedoel je "smaakmaker"? Als het je om de compressie gaat zijn er betere alternatieven denkbaar.. Als je die Amplitube met weinig drive gebruikt, krijg je eigenlijk alleen maar meer gain.. Dan lijkt ie beter, maar als je je fader wat terugdraait is het effect grotendeels weg...
Wat ik wél doe: gebruik vooral niet de originele galm van de B4 / B4 II want die is echt prut.