striking distance (trance track)

Special K

Stamgast
Een tijdje terug alweer had ik een trancer in elkaar gestampt. Op mijn site is al enige tijd een teaser van dit nummer te downloaden, maar heb nu besloten de voledige versie te plaatsen. Je kunt'm hier downloaden. Commentaar is altijd welkom natuurlijk....

hai! ik heb hem geluisterd vanaf m'n laptop, maar ik vind veel geluiden nogal wat scherp. Te weinig contrast, veel hoge tonen zeg maar. Ook vind ik er een pietsje te veel delay in zitten, in wat ik zie als de hoofd melodie, die telkens terugkeert. Maar dat schijnt er allemaal bij te horen tegenwoordig:{
Ok dan! erg knap!

Yep erg scherp, daardoor lijkt het alsof hij vervormt.
Een laagdoorlaat filter op 2Khz met een lage Q en -3dB scheelt al een hoop.

Vind de energie wel leuk, maar verder is het niet zo'n hele bijzondere track IMO.

Volgens mij is het zinniger om zelf eens iets proberen te maken "Bass", in plaats van mensen
af te zeiken die wel leuk bezig zijn, je komt een beetje gefrustreerd over.:doei:

Niet helemaal "mijn ding" maar toch klinkt het precies goed naar mijn mening, de geluidjes bedoel ik. Misschien niet de origineelste maar het werkt wel, en de lead is precies catchy genoeg zonder al the cheesy te worden.
Not bad at all :)

Klinkt inderdaad lekker. opbouw is lekker maar misschien wat lang??
Hij klinkt inderdaad wat scherp, ik heb er niet veel verstand van maar het lijkt alsof je mid niet echt aanwezig is, als je wat meer mid geeft zou dat dan een oplossing zijn?

Het ritme is ook echt super trouwens(vin ik)
Ga zo door!!!!!

In ieder geval bedankt voor de reacties, ik vraag me af of er dan misschien iets verkeerd staat afgesteld ergens in mijn setup, want bij mij klinktie helemaal niet schel... Hmmm vreemd ff zoekuh... BTW die leadsound is helemaal niet gedetuned...

Origineel geplaatst door Bass

Een gevoel voor humor is hier ook ver te zoeken....:)

Heeft in mijn ogen niet zoveel met humor alswel met een beetje tolerantie voor elkaar te maken.
Als je in 95% van de threads die trance related zijn het nodig vind om een sneer te maken,
kan je de bal een keer terug verwachten.

Niets persoonlijks, want ik ken je niet eens, maar het is zo'n zinloze bezigheid om alles wat met
trance te maken heeft af te branden, besteed de energie die je in het posten stopt eens in je tracks
en laat ons versteld staan van van het kwaliteitsverschil tussen jouw tracks en de gevestigde trancehelden.

Bijdehand commentaartje over je begrip van het niet toelaten van Ferry Corsten op de 1 of
andere opleiding hier, een dis naar Tiesto en Rank 1 daar, triest toch?

Laat ieder lekker in z'n waarde, dan doet de rest dat ook bij jou.

Nogmaals niets persoonlijks, maar nu weten we het wel,

BASS houd NIET van TRANCE!!!!!!!!!

as you where...8)

ik vind het echt een heerlijke track :)
weer lekkere ouderwetse energieke trance!
de arp vind ik ook super, een soort van klimmende synth

de arp maakt de track eigenlijk, misschien dat 2 of meer tonige synthstabs voor in de op- en afbouw ook leuk was geweest

toppie!

hou nou eens op met opmerkingen naar elkaar te maken!

maak open, eerlijke, verfrissende, heldere muziek om naar te luisteren.

alsof je in je huiskamer door de Natuur wandelt!

Back