Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door Sly Dog
Dat oogt er een schoon bonkhok! :)

ps. Binnenkort nog een modulair bakje doen? :koffie:

Ja wordt heel mooi. Altijd welkom Sly!
Hopelijk komen volgende week de BD en SD 99 binnen :)

Als je ze wil horen zullen we dat met opgetrokken knieën en gekromde ruggen moeten doen. Deel van de shizzle staat op zolder ivm de major verbouwing ;)

OK....nog wat foto`s van binnen (is inmiddels alweer een stuk verder....)

Attachments

• 532929352_7bc1c9a81b.jpg
    532929352_7bc1c9a81b.jpg
    122 KB · Bekeken: 114
wie heeft deze bijlage geplaatst...

Attachments

• 533024995_bcc5ba2ef0.jpg
    533024995_bcc5ba2ef0.jpg
    120,5 KB · Bekeken: 116
Origineel geplaatst door Bass
Vind je dat inspirerend naar 3 beeldschermen kijken ?

:confused:

misschien is een baan van luchverkeersleider wat voor m ,.
ik heb ook meer nodig ,...ramen ,..en handson control ..spul!

Even een foto van na de laatste herindeling.

Nu staat het bijna zoals het moet. Alleen monitoring is nog niet goed en er zal nog een midi patchbay moeten komen om alles goed aan te kunnen sturen.

Pc is tijdelijk verdwenen uit de studio, maar die komt nog wel terug!

Attachments

• pict2903.jpg
    pict2903.jpg
    43,7 KB · Bekeken: 113
Origineel geplaatst door dsil
Even een foto van na de laatste herindeling.

Nu staat het bijna zoals het moet. Alleen monitoring is nog niet goed en er zal nog een midi patchbay moeten komen om alles goed aan te kunnen sturen.

Pc is tijdelijk verdwenen uit de studio, maar die komt nog wel terug!

Mooi... Lekker schuiven totdat alles goed staat en dan een mooi meubel bouwen? 8)

Origineel geplaatst door Flesje
Mooi... Lekker schuiven totdat alles goed staat en dan een mooi meubel bouwen? 8)

Jep, dat is helemaal het idee. Ik heb vandaag alles omgegooid. De tafels stonden vanochtend zo __ __ en nu dus op deze manier.

Ik denk dat het nu wel redelijk goed op z'n plek staat. Ik kan vanaf mijn stoel overal bij, dat is het belangrijkste.

MAar eerst een meubel maken voor m'n draaitafels, die staan aan de andere kant van de kamer.
Die staan op een zelfde constructie, dus niet echt fijn voor de rug! Dat is dus prio 1!

He leuke studio, leuk om te zien waar je de delta hebt gezet. Gebruik je hem nog een beetje ?

IK zit er wel regelmatig mee te pielen, maar het is toch een beetje onhandig dat je alleen een trigger in hebt en verder geen cv voor de osc. of iets. Ik denk dat ik 'm meer voor intro's/outro's ga gebruiken, daar is z'n sound wel goed in.

En zeker met de SE500 delay komt ie helemaal tot leven. Die passen erg goed bij elkaar!

@dsil: Ook al bij het idee stil gestaan om enkele planken aan te brengen in jouw studio? Als je die een beetje scheef hangt zodat je er goed bij kunt, kan dat ook al heel wat ruimte schelen en de spullen goed binnen handbereik brengen. Hier werkt het in elk geval zeer goed. :)

Attachments

• plankie.jpg
    plankie.jpg
    115,9 KB · Bekeken: 116
Origineel geplaatst door Sly Dog
@dsil: Ook al bij het idee stil gestaan om enkele planken aan te brengen in jouw studio? Als je die een beetje scheef hangt zodat je er goed bij kunt, kan dat ook al heel wat ruimte schelen en de spullen goed binnen handbereik brengen. Hier werkt het in elk geval zeer goed. :)

Ik heb er wel eens aan zitten denken. Zeker in jouw studio staat al het freakwerk op ideale hoogte om lekker te staan draaien aan alle knoppen.

Het probleem bij mij is alleen dat ik die planken alleen aan de balken kan bevestigen, want in de gipsplaten wordt geen succes. Ik mis dan juist ruimte, omdat die balken op zo'n 60 a 70 cm van de (rechte) muur hangen. Het stuk achter de balken is dan bijna niet bruikbaar.

Maar het staat nu 1 dagje zo en het bevalt tot nu toe prima. Misschien dat ik daar volgende week weer anders over denk.
Ik moet sowieso m'n sustainpedaaltje maar weer uit de doos halen, want de juno is momenteel het masterkeyboard en dus draait dat niet zo makkelijk aan m'n rack terwijl ik een akkoord speel :D

Origineel geplaatst door dsil
Jep, dat is helemaal het idee.
belangrijkste.

MAar eerst een meubel maken voor m'n draaitafels, die staan aan de andere kant van de kamer.
Die staan op een zelfde constructie, dus niet echt fijn voor de rug! Dat is dus prio 1!

draai tafels draai tafels ,..ga toch krassen dan winje noigs wat ,........:D

ik ga binne kort [ben ook momenteel mn sample hoekje anders aan t inrichten ,..moet makkelijker ..kunnen ] een krat of 4 met dikke ouwe classics lenen van iemand die veel djax /acid /labworks meer van die ty80+...90...ies techno heeft ,

sl etje erby ,...wel veel werk ook wels leuk ...er is niks erger dan een avondje krom achterje draaitafels staan ,..of een paaar uur krom voor over editten ,../ ...samplen

oja [pochos mode on...:D ]
aangezien deze draad is voor veranderingen [hoe klein ook ]
en verhuizingen -afgebrande zolders -en huisdieren in de studio ,...wilde ik jullie mn nieuwere aanwinst laten zien

ikdenk dat ik m met ultra soon geluid gelokt heb ,..
ik zit twee hoog aan de rand van bomen veel groen iig
dus ook veel muggen /ook veel kleine "BATMANNETJES "

SOO VORIGE WEEK KREEG IK INEENS BEZOEK VAN BATTMAN/VROUW
DUURDE EEN UUR OFSO VOOR DIE T RAAM WEER WIST TE VINDEN ,....
WEL PAAR LEUKE PIXIES GENOMEN EERST WASTIE STRESSED ,..DAARNA BLEEFTIE GEWOON LEKKER EFFE ZITTEN ...
mn katen vonden t ook wel lol geloofk

oja hy was vliegens toch wel gauw 15 cm
zn lijfie maar 5
:halleluja :r

Attachments

• 39.png
    39.png
    722,8 KB · Bekeken: 119
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back