Mijn studio annex crib XII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door ALBINO SCORPION
subgroover wat draait er voor plug op die linke monitor?

Dat is de software waar de hele Mackie d8b tafel op draait.
Je sluit de monitor aan op de computerkast van de d8b en dan is dit wat je ziet en hierin kun je dus je EQ's, compressors, gates, routing etc. aanpassen.

Zie hier :biertje:

Vanaf januari van dit jaar heb ik wat dingen weggedaan om een Motif XS8 te kunnen financieren. Afgelopen vrijdag kwam hij eindelijk binnen. En dit is het resultaat:
01.jpg

02.jpg

03.jpg

04.jpg

05.jpg

06.jpg

07.jpg

08.jpg

09.jpg

10.jpg

mooie studio jeroen! Lekker clean en opgeruimd, werkt het beste :okdan:

Hoi Jeroen, je hebt wel een bijzonder breede verzameling toetsen en modules. Je noemt jezelf Jazzy lid, mag ik er van uitgaan dat je veel met Jazz, Funk en diverse fusions in de weer bent. Gezien de apparatuur heb ik de indruk dat je ook nog aan andere muziekstijlen doet, klopt dit?

@jeroen: impressive hoor... Ik ben niet van het Behringer-bashen, maar als ik al die mooie spullen bij elkaar zie, dan bekruipt mij toch het gevoel dat je mengtafel niet helemaal op het niveau van (het merendeel van) de rest van je spullen is.

Origineel geplaatst door Hazes
@jeroen: impressive hoor... Ik ben niet van het Behringer-bashen, maar als ik al die mooie spullen bij elkaar zie, dan bekruipt mij toch het gevoel dat je mengtafel niet helemaal op het niveau van (het merendeel van) de rest van je spullen is.

Ja dat zat ik ook net te denken...

Ik gebruik dat ding alleen als patchbay. Hij bevalt mij uitstekend. Iets vergelijkbaars een klasse hoger, is meteen 10 x zo duur.

Inderdaad: Jazz/funk/fusion. In die hoek moet je het zoeken. Ik doe ook wel eens pogingen in de dance hoek, maar dat mag geen naam hebben...

Ik heb er inderdaad twee. Een 88 en een 73. Ik heb ooit de 88 laten reviseren en was zo enthousiast dat ik besloot weer een Rhodes naar gigs mee te nemen. Daarvoor heb ik de 73 toen gekocht, kon ik die in mijn garage laten staan terwijl de 88 op zolder bleef. Inmiddels sleep ik mijn Nord Stage mee, en de 73 is eigenlijk beter dan de 88. In de 88 heb ik weer Midi ingebouwd (http://midirhodes.vanzea.com), dus dat is dan ook weer leuk...

Andere highlights:
- Die overbelichte foto is een buizenpreamp voor mijn Rhodes (link)
- 2 x rhodes, 1 x Wurlitzer 200, 1xClavinet D6, 1x Pianet T, 1x Hammond Xk-1
- Beide Creamware doosjes
- En natuurlijk mijn nieuwe Motif XS8 (wat een beest is dat)
- Dat rode ding in de hoek is mijn zelfgebouwde Hammond (http://organ.vanzea.com)

Ik twijfel nog over een Virus Polar TI, maar vraag me af of die nog wat toevoegt...

Origineel geplaatst door Jeroen
Ik twijfel nog over een Virus Polar TI, maar vraag me af of die nog wat toevoegt...

Als je in de dance toch wat hogerop zou willen komen...

Origineel geplaatst door Jeroen
Ik doe ook wel eens pogingen in de dance hoek, maar dat mag geen naam hebben...

...dan is de Virus Ti zeker een welkome optie!!!

p.s. Mooie zeer inspirerende studio heb je!!!

Nice , heel nice ;)

Origineel geplaatst door Subgroover
Als je in de dance toch wat hogerop zou willen komen...

...dan is de Virus Ti zeker een welkome optie!!!

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee meen je niet :dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back