Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door rvooh
lang geleden dat ik nog een fototje plaatste, stond hier 1tje klaar..
zodus bij deze:
(is wel niet compleet, maar geeft al een aardig idee)
![]()
van links naar rechts:
Juno 60 met CHD-EL DCB
TR-606
TR-707
TR-727
Machinedrum
MC-500
TB-303
Evolver
FRM RNC compressor (bijna niet zichtbaar), Phil Rees Midi Sync onder FRM, onzichtbaar)
MFB synth
breedbeeld (hangt via KVM switch aan G4/733 in andere ruimte)
rack1: patchbays neutrik(x2)
Lexicon mpx550 & alex
Alesis 3630
Emegic AMT-8
MAM MB33
Mackie 1604 vlz pro
Kawai K4r
MKS-30+pg200 programmer (net niet in beeld)
MKS-50+pg300 programmer
Emu ESI4000
Sherman FB (geleend)
Alesis MMT-8 (casemod)
Yamaha Natural Sound system (monitors)
CME UF-8 (masterklavier)
Apple G3 computer met macos 8.6 (enkel scherm en klavier in beeld)
MOTU ultralite (net niet in beeld)
MAM MAP-1 (midi arpegiator, net niet in beeld)
zo das zowat alles :p
ben aan het overwegen om een G5 aan te schaffen, want mn computers zijn toch wel hopeloos verouderd aan het raken
wat ook nog ontbreekt is recent aangeschafte 303 van rombraz, die nu nog in herstelling is bij de 303doktor.
nee egt !!
Origineel geplaatst door R-ond
lekker setje trouwesn en vettuh gordijnen![]()
nee egt !!

Origineel geplaatst door Subgroover
Ook weer eens een update, in panorama dit keer.
![]()
gelukkig was mn mfb foute gordijnen of dergelijk wel gewendOrigineel geplaatst door rvooh
hehe telkens ik een foto post hier zegt er iemand iets van die gordijnen of de kleur

Origineel geplaatst door Lynxxx
Wow. mooie setup en layout!. 5.1?

Origineel geplaatst door Jellow
wat is dat ding tussen de microkontrol en de electribe in? zag m laatst ook al op een live pic.
Origineel geplaatst door Jeroen
Vanaf januari van dit jaar heb ik wat dingen weggedaan om een Motif XS8 te kunnen financieren. Afgelopen vrijdag kwam hij eindelijk binnen. En dit is het resultaat:
![]()
![]()
![]()
....

Origineel geplaatst door Jellow
wat is dat ding tussen de microkontrol en de electribe in? zag m laatst ook al op een live pic.

Origineel geplaatst door Maurix
Ik zie namelijk ook members hier die uitsluitend ZONDER computer werken.
.Hoe nemen jullie het dan op?
Een ander raadsel voor mij is hoe alle parameters van die synths en apparaten worden aangestuurd.
Waarschijnlijk via midi, maar hoe wijs je nou al die channels toe aan die betreffende parameter en hoe verzamel je die? Zijn daar speciale mixers voor? Hoe onthoud je welk kanaal welke parameter aanstuurt? En als je iets wilt automaten, hoe doe je dat dan?
.Of gaan jullie steeds handmatig oefenen en als je het onder de knie hebt dat samplen. En hoe sequence je dat sampletje dan weer als je dat vaker in je track wil laten terugkomen.
Wat ik me ook vaak afvraag is de effecten. Je kunt dus via je mixer een aantal effecten toewijzen via aux/send. Maar die mogelijkheden zijn beperkt. Hoe pak je dit dan aan. Kan me voorstellen dat je meer effecten over 1 signaal wilt hebben.
Ik vraag dit omdat het me fantastisch lijkt om zoveel machines om je heen te hebben
.