Tiësto loopt naast zijn schoenen

Origineel geplaatst door fuse
Gaan we nu weer een rondje Tiesto afzeiken afwerken?

Dit is al tot in den treure gedaan en een 'revival' hiervan vind ik super irritant.

Gaat uw allen met iets nuttigs bezig houden aub.

Nee jij ben gezellig!

[bericht van wannabe-moderator]

Origineel geplaatst door fuse
Gaan we nu weer een rondje Tiesto afzeiken afwerken?

Dit is al tot in den treure gedaan en een 'revival' hiervan vind ik super irritant.

Gaat uw allen met iets nuttigs bezig houden aub.

[/bericht van wannabe-moderator]

:D

Origineel geplaatst door Alex Omega
Wat wel raar is dat in de UK ze wel gewoon vreselijk uit hun bol gaan...
Heeft er misschien mee te maken dat ze daar enorme hoeveelheden van de drug ethanol gebruiken.

Origineel geplaatst door Ethereal
Helemaal mee eens! Wat een ophef om niks.. Een journalist vraagt hem alleen of ie het leuker vindt om in NL of in het buitenland te draaien.. Als je dan buitenland zegt ben je arrogant? Mmmkay..
En denk dat hij inmiddels wel bewezen heeft dat hij de grootste DJ ís, of je dat leuk vindt of niet.. Ik vind zijn muziek niet geweldig, maar noem nog eens een DJ dit meerdere keren uitgeroepen is tot beste DJ van de wereld, over de wereld tourt met een enorme show, heeft gedraaid op de Olympische spelen... En de grootste anti-beweging ooit tegenover zich heeft staan!

En wat betreft het NL publiek, klopt helemaal.. Al zoo vaak gezien dat mensen met de armen over elkaar heen staan te staren, en dan achteraf roepen hoe geweldig en vet het wel niet was.. Zowel op feesten als op concerten.. Hetgeen in principe prima is, maar ik zou ook liever voor een bende springende en dansende mensen dansen die het ook zíchtbaar naar hun zin hebben..

allemaal leuk en aardig
maar hoe je er toch bijkomt dat zo'n gast de grootste dj is?????

hier kan triesto nog een puntje aan zuigen lijkt me

uitgeroepen worden tot beste dj van de wereld heeft net zo veel waarde als een goede artiest genoemd worden door hilbrand nawijn of hanna tokki

en als je muziek vet genoeg is krijg je echt de boel wel aan de gang hoor
wat een geouwehoer ook weer
daarbij maak je met grote feesten toch geen connectie met je publiek
ga dan ECHT vette shit voor max 300 man draaien denk ik dan
wat verwacht je dan, dat je met de 485e keer dezelfde saaie kutset het dak eraf krijgt?
doe er eens wat voor ipv die domme baggerherrie, t mag allemaal best wat meer identiteit hebben, dat vind het publiek heus niet erg
krampachtige natte niften spetterpop trens

Origineel geplaatst door fjoesz
allemaal leuk en aardig
De rest zal wel kleiner zijn...:dj:

Origineel geplaatst door fjoesz
allemaal leuk en aardig

hier kan triesto nog een puntje aan zuigen lijkt me

ja leuk hoor al die so-called skills , maar dansvloerpotentie nihil...

als ik dit 2 uur lang aanhoor word ik zelfs nog blij van tiesto denk ik :D

Komen jullie er nu pas achter?
Ik zeg al vanaf t begin dat het een a-muzikale sukkel is die commerciele troep afspeelt op zn pickupjes :r

Trance mét lang uitgesponnen breaks er in draaien, en dan klagen dat je mongolen op bezoek krijgt? Iedere waarachtige electro-, house- en technoliefhebber schuwt muziek met 'anthems', 'breaks', en meer van dat soort pijnlijke deviaties van de pure dansen tot je er bij neervalt muziek.

Je krijgt de debielen waar je om vraagt uiteindelijk.

de grootste = niet de beste

of is ene volkswagen golf/ opel astra ook de beste auto???

Meest populair is tijs zeker, anders krijgt ie al die stadions niet vol...

Ik denk als bangkok impakt in in de arena staat er weinig mensen komen, onbekend maakt onbemind of mensen hebben gewoon andere smaak of mensen zijn overgeleverd aan de commercie en volgen als schapen...
(wat we allemaal wel doen in een zekere mate)

Jajajaja trance publiek zijn mogolen, techno house en elctro zijn de ware kenners.

Maar dat is er niet de reden van dat ze in Argentinie wel los gaan :D

Ik denk dat iedereen die wel eens in het buitenland draait het verhaal kan beamen.

Nederlanders zijn gewoon stijve harken!! :duivels:

Nou ik zou een Arena vol electro figuren ook niet trekken hoor. Ik kan niet volgen dat mensen in een zaal met 20.000 figuren willen staan. Echt niet.

Re: Re: Tiësto loopt naast zijn schoenen

Re: Re: Tiësto loopt naast zijn schoenen

Origineel geplaatst door sander

Over dat buitenland vs nederland ben ik het gedeeltelijk eens. Zelfs in Egeland is het publiek al zoveel enthousiaster tijdens een set. Wild dansen, juigen, fluiten, achteraf een handje geven en je bedanken. In Malta gaan ze nog een stapje verder, op de foto en handtekening. Nou dat maak je al kleine amateur artiest in nederland niet mee. Maar het nederlandse publiek kan wel enthousiast zijn hoor. Heb wel eens in van die kleine kraakpanden gespeeld en dan was er echt een super enthousiast publiek.

klopt, en dat is niet alleen beperkt tot de "dance", bij rock/indie achtige concerten bewegen mensen hier ook amper.

zal wel aard van beestje zijn oid. vroeger ging ik gewoon altijd vooraan ergens staan, daar vind je toch altijd de party peoples..

ik heb wel hele vette en goede tracks van zijn hand gehoord die erg psytrance waren waar hij ook volgensmij mee begonnen is.
hij heeft alleen het falderalderierevirus onder de leden gekregen..:o:

Origineel geplaatst door trigg
ja leuk hoor al die so-called skills , maar dansvloerpotentie nihil...

als ik dit 2 uur lang aanhoor word ik zelfs nog blij van tiesto denk ik :D

dat snap ik wel, maar laat zo'n gast s een dancesetje draaien hehe

Origineel geplaatst door GeitenBreijer
Jajajaja trance publiek zijn mogolen, techno house en elctro zijn de ware kenners.

Maar dat is er niet de reden van dat ze in Argentinie wel los gaan :D

Ik denk dat iedereen die wel eens in het buitenland draait het verhaal kan beamen.

Nederlanders zijn gewoon stijve harken!! :duivels:

Oh, dat klopt zeker. Een paar maanden terug speelde ik met mijn industrial project in Londen, en tot mijn niet geringe verbazing ging het dak eraf. Nu kregen we in NL meestal wel een dansvloertje vol, maar dit sloeg echt alles.

Desondanks wordt er nog stevig op los gejumpt in het kleine kikkerlandje.

En krat, klinkt gezellig zo'n optreden. Doen jullie het nog een keertje over in .nl of .be? Niets mis met wat gezonde industrial. Iig beter dan dan die mietjes techno.

Origineel geplaatst door kratarknathrak
Oh, dat klopt zeker. Een paar maanden terug speelde ik met mijn industrial project in Londen, en tot mijn niet geringe verbazing ging het dak eraf. Nu kregen we in NL meestal wel een dansvloertje vol, maar dit sloeg echt alles.

kan ik beamen. Ik was vorig jaar in rome en de mensen hadden mijn muziek nog nooit gehoord, maar ze wisten niet meer waar ze het moesten zoeken. iedereen dansen, op mijn tafel stonden biertjes voor me, en naderhand alleen dan lof ...

in nederland zit eerst iedereen te kletsen aan de bar...

pff geef mij maar buitenland, als je het daar ook over tiesto hebt weten ze ook niet waar je het over hebt...

die is alleen in NL en UK zo ontzettend gehyped (geweest)

In het buitenland is het ook 'wat je van ver haalt is lekker'. Genoeg mensen die uit hun dak gaan alleen al om het idee dat je gaat optreden... We zijn verwend hier in Nederland, er komt veel goeds voorbij aan binnen-en buitenlandse acts, en ik denk dat we bij veel buitenlandse artiesten ook een goed imago hebben, al was het maar om het drugbeleid hier ;) Dankzij de centrale ligging en de grote luchthaven die we hebben is het ook nog 'ns een logische plek om je tour te beginnen. En vergis je niet, Nederland is klein...Voor een Groninger is het nog te doen om 'ns naar Amsterdam te rijden, voor een Texaan wordt het wel bijzonder kostbaar en tijdrovend om naar New York te kachelen.
Als Nederlandse artiest is het ook een nadeel dat nederland zo klein is. Wij hebben een keer in 3 maanden tijd 4 keer in Amsterdam gespeeld. Bij de derde keer was de stemming op forums al van 'god god, daar heb je ze weer'. Als je hier een keer in de Effenaar of Paradiso speelt, hoef je gelijk 2 jaar niet meer te komen omdat het publiek 't al kent.

Back