Hoe klinkt jouw TafelDistortion??-thread

Ja die behringers zijn goed over de nek te helpen. Vanaf wanneer komt je FX erin?

De ross rcs-1202

eerst de sample en daarna de sample door de mengtafel.
Sample zit in een Akai S01

Attachments

• Ross RCS-1202.wav
    2,3 MB · Bekeken: 194
Er is iets misgegaan alles is overstuurd door fruity loops, klinkt opzich niet verkeerd, maar het is niet de bedoeling geweest...
dadelijk dan toch maar exporteren als Mp3:P

Dat doorlussen moet ik ook eens proberen. Heb je daar speciale kabels voor nodig ik neem aan dat je daar inserts voor gebruikt?

Wat voor behringer heb je richard? Ik heb een mx2442, die heeft wel inserts per kanaal maar volgens mij geen direct out.

Eq en gain pre insert... volgens mij heeft mijn mx2442 dat niet...

Nog een stukje van mij, ditmaal 1x doorgelust via insert. Verder geen FX.

Attachments

• 909_doorgelust.mp3
    3,1 MB · Bekeken: 175
Klinkt lekker terror 8~:dj:
Terror is still alive

Ik heb een MX8000 eurodesk, die heeft op alle kanalen een direct out, dus kan ik 23x doorlussen :duivels::L
Dat kan ik helaas niet. 1x doorlussen via insert. Heb wel nog een klein mixertje behringer mx1602 liggen, die zou ik er nog tussen kunnen doen. Probeer ik nog wel een keer.

Je kan ook nog je auxen gebruiken, alles waar naar toe te verwijzen is en zelf een aparte uitgang heeft is door te lussen :D

Kanalen met maar één stereo subbus is door panning 2x te gebruiken ook.
Met een dj mixer en headphones uit en de microfooningang met EQ kan je al leuke kicks.

Maar genoeg geluld, was bezig iets te maken maar krijg m'n audio interface ff niet aan de praat ..... grrrrrrr

Back