[Forum Info] Verdwenen posts

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Verloren posts en threads weer terug!

Tot onze grote vreugde zijn we in staat geweest het merendeel van de kwijtgeraakte threads en posts terug te halen. Je vind ze terug in de forums waar ze origineel ook stonden. Alleen de zaken die geplaatst zijn tussen vrijdagavond en zondagochtend zijn we voorgoed kwijt.

Forum software upgrade

Omdat we toch bezig waren is de onderliggende VBulletin software ge-upgrade naar versie 2.2.9. Hiermee zijn een aantal algemene verbeteringen doorgevoerd, en een aantal beveiligings-gerelateerde zaken zijn aangepast c.q. verbeterd.

Een aantal zaken zijn nog niet in orde

De 'beknopt antwoord' optie.. om snel even een antwoord te posten .. die is nog niet terug. De benodigde aanpassingen zullen pas in de loop van donderdag worden doorgevoerd.

Mocht jullie verder iets opvallen.. laat het dan even aan ons weten via een persoonlijk bericht of een email .

Wat is er nou misgegaan ?

In de loop van donderdag zullen we met een verklaring komen over hetgeen ons forum afgelopen weekend is overkomen, en hoe we een dergelijk probleem in de toekomst zullen proberen voor te zijn.

Het Synthforum.nl team

idd Craz, you rule!

:okdan: :halleluja :okdan:

Top!

Ik merk nou wel ineens hoe vaak ik die 'beknopte-antwooord'-functie wel niet gebruik :D
Maar verder.. ik denk dat iedereen heel blij is dat al die threads weer terug zijn.

Way to go! :okdan:

Nu maar hopen dat al die subversieve elementen niet meer gaan lopen kloten en de bugs buiten de deur blijven.

Ik ben de bier penningmeester van t synthforum.nl team, dus alle pilzen, naar mij a u b

Hackers...klootzakken

Hackers...klootzakken

Zo jullie, moderators van het fijne Synthforum, zwart op wit de identiteit hebben van de dader en kunnen bewijzen hetgeen hij (moedwillig?) heeft 'vernield', zou ik het in jullie plaats niet nalaten een advocaat te raadplegen en juridische stappen te ondernemen.
Immers, 'inbreken' en gegevens wijzigen of wissen op een al dan niet beveiligde server, kan worden gecatalogeerd onder 'computer-criminaliteit' en is bijgevolg strafbaar.

Ik zou de 'hacker' in kwestie via juridische weg bedenken met een schade-claim die in verhouding staat met de door hem aangebrachte schade, in dit geval ongeveer anderhalf jaar 'werk'...los van het feit dat jullie gegevens hebben kunnen recupereren.
Dat is volgens mij de enige manier om dit soort 'criminelen' aan te pakken.

Iedereen van ons weet hoe 'klote' het is om weer verblijd te worden met het zoveelste virus of idioten die proberen je PC te hacken. Ik heb absoluut geen medelijden met deze mensen; ze horen in een cel thuis en moeten levenslang verbod krijgen op het gebruik van PC's.

ps1: doe zo verder - keep up the good work
ps2: krijg ik nu een sterretje extra ?

..Jeetje mina...

Ik wist niet dat er zoveel gaande was qua forum-techniek, software enzo...pffjoeh!

Goed zeg dat het weer goed is gekomen:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back