wavelab vraagje?!!!

matsu-matsu

Nieuwkomer
Vaak maak ik mixen met Acid of gewoon met draaitafels en die wil ik verdelen in nummers. Nou wil ik hier wavelab voor gebruiken en dat lukt ook allemaal, alleen als ik de mix in audio montage in laad en dan wil branden, herkent Wavelab geen brander op me computer (ook kan ik er geen selecteren). Nou kan ik dit ook wel met Acid doen, maar dan kan de mix maar tot 74 minuten en ook hierbij weet ik niet of en hoe ik dit kan veranderen. Wat dat betreft ben ik een leek op dit gebied, dus kan alsjeblieft iemand me uit de brand helpen??? Alvast bedankt.

Heb zelf wavelab essential en zit met het zelfde probleem, nu zag ik gisteren een update op hun site staan maar ,
bij cd-info blijft hij no selection aangeven !

nu heb ik een dvd brander , maar volgens de update zou dat geen probleem moeten zijn ??

Maurice

Mijn WaveLab6 (grootste versie) heeft geen enkel probleem met het herkennen van de DVD brander. En dat is geen SCSI trouwens, klinkt me nogal fabelachtig.

Vanuit audiomontage branden is trouwens nogal omslachtig. Ik zou het boek van WaveLab erbij pakken en dan uitzoeken hoe je dit het gemakkelijkst kan doen. Staat er allemaal in!

suc6

waarom zou je uberhaupt met honderden brand programmas op de markt branden met wavelab?

Origineel geplaatst door Ramoonus
waarom zou je uberhaupt met honderden brand programmas op de markt branden met wavelab?

omdat wavelab volgens de "Red Book"audiostandaard brand
Nero doet dat niet
je kunt in wavelab gelijk een audiomontage op cd ketsen
ik brand al mijn audiocd's met wavelab
makkelijk om markers te zetten,of een liveconcert in meerdere tracks op te splisen
ik kan zo nog langer doorgaan
wavelab is "king" op cd-burning gebied
NERO sucks
-----------------
om even op het wavelab probleem terug te komen:
in wavelab,ga naar>Tools>cd/dvd information,
staat daar je brander?
wat is het merk van je brander?
----------------------
hier staat de CD-driver update
CD driver Steinberg
op deze site:

STEINBERG SUPPORT

----------------------------------
Updates WaveLab 5.x only. For earlier versions, see below. If you are having troubles with Wavelab seeing or using your CD/DVD recorder please also install the latest CD recorder update located here after doing this update.

Laatst gewijzigd:
Heb hier ook WL6 draaien (full version) en heb een SATA dvd brander van NEC geloof ik en geen problemen, setup, ikey erin, draaien!

Kijk anders is op het forum van steinberg, daar is een aparte WL sectie.

misschien moet je firmware van de brander geupdate worden :)

heb de update gedaan via de Steinberg site en nou doet ie het inderdaad.
dus bedankt voor al jullie suggesties!!!!!!!

Back